Nova kampanja

Crna gužvana eko-koža kao lajtmotiv branda LINK u kolekciji jesen/zima 20/21

Ivana Mavrić

Foto: Maja Kljajić

Foto: Maja Kljajić

LINK nova kolekcija je spremna za prodaju na inozemnom tržištu; prva stanica je Pariz, potom Düsseldorf te standardno Amerika i London u veljači



Povodom završetka izrade kolekcije jesen/zima 20/21, brand LINK lansirao je kampanju i look book koji prati kolekciju.


”Nova kolekcija je bazirana na crnoj gužvanoj eko-koži koja na neki način predstavlja sam početak branda LINK. Velika želja mi je bila vratiti izgled gužvane kože u kolekciju; ta tkanina mi je oduvijek bila upisana u DNK, osjetila sam da je vrijeme za come back.” – ističe dizajnerica Ogi Antunac te otkriva:


”Kao novost, javlja se i odabir sjajnih tkanina koje se pojavljuju u petrolej, srebrnoj i srebrno-zlatnoj boji, a kao lajtmotiv pojavljuje se i glitter u printu kao segment, tako da je LINK ove sezone malo više zabljesnuo. Ako je suditi po tkaninama, čekaju nas sjajnija vremena.”




Kao i svake sezone do sada, LINK je razvio svoje printeve, tako da su i ovaj put dobili uvijek nove, a autorske tkanine, po čemu su već postali prepoznatljivi i klijentima, a nova kolekcija je spremna za prodaju na inozemnom tržištu; prva stanica je Pariz, potom Düsseldorf te standardno Amerika i London u veljači.



”Najdraži dio kolekcije su naravno jakne, koje su moja posebna strast, time se posebno može igrati u zimskoj sezoni. Tako da si uvijek po zimi dajem više oduška u jaknama, kojima se svake sezone i naši kupci vesele.” – Ogi.







 Foto: Maja Kljajić