Auto ikona u Rijeci

Prvi hrvatski primjerak Ford Mustang od 390 tisuća kuna već pronašao kupca

Edi Prodan

»Muški automobil« - Ford Mustang  / Snimio I. Tomić

»Muški automobil« - Ford Mustang / Snimio I. Tomić

Ubrzanje do 100 km/h je svega 5,8 sekundi, a maksimalna brzina viša od 230 km/h. Rasni sportaš muskulaturnog je izraza, pa bismo tako mogli istaknuti kako se konačno pojavio i jedan »muški automobil«



Konačno – Ford Mustang! Jedan od najzavodljivijih automobila svih vremena, tipična američka ikona, samim time i legenda koja je duže od pola stoljeća, prvi se model pojavio 1964. godine, pronosila slavu specifičnog sportskog promišljanja automobilsog svijeta došla je i do Hrvatske.


A prvi je primjerak dogalopirao u Rijeku, u poznati Fordov salon Pogarčić te tako izazvao veliko zanimanje ne samo potencijalnih Fordovih kupaca nego i svih ostalih zaljubljenika u automobile.


K tome, upravo s početkom prodaje u Hrvatskoj stigli su i podaci kako je 2015. godina jedna od najboljih u Mustangovoj povijesti – lani ih je tako prodano skoro 150 tisuća!




A prodan je odmah i prvi hrvatski primjerak tako da svi oni koji se žele za njega odlučiti, moraju stati u podugački red jer isporuka nije baš tako brza – mora ga se čekati i do pola godine. No, prema svim karakteristikama riječ je o automobilu za koji se čekanje – isplati.


– Kad je Mustang u pitanju riječ je o jednom od najizražajnjijih autombila u povijesti. U našem se salonu nalazi primjerak s manjim benzinskim motorom zapremine 2,3 litre, no iako manji i ovakav postiže odlične rezultate.


Da, ponosni smo što je Ford Pogarčić postao prvim hrvatskim salonom u kojem se mogao kupiti Mustang, a vjerujemo da je to tek početak naše veze s tm posebnim automobilom, istaknuo nam je prigodom posjeta salonu Igor Murgić, voditelj Pogarčićeve prodaje.


Mustang je u ponudi u dvije karoserijske izvedbe, s krovom i bez njega, a na nekoliko pozicija je za europsko tržište modificiran kako bi udovoljio homologacijskim zahtjevima.


Iako se dakle Mustang prodaje s 5-litarskim benzincem, europskim je navikama ipak mnogo bliži 2,3-litreni stroj koji razvija 317 KS. Rječ je o najnovijoj Fordovoj »ecoboost« tehnologiji tako da je i prosječna potrošnja u razumnim granicama – 8 litara.


Ubrzanje do 100 km/h je svega 5,8 sekundi, a maksimalna brzina viša od 230 km/h. Rasni sportaš muskulaturnog je izraza, pa bismo tako mogli istaknuti kako se konačno pojavio i jedan »muški automobil«. Ima dužinu od 4784 mm, širna mu je 1916, a visina samo 1381 mm. Međuosovinski se razmak protegnuo do 2720 mm, a cijena do vrlo konkurentnih 390 tisuća kuna.


Istaknuli smo kako je prvi hrvatski Mustang već prodan, no nije otišao u potpuno privatne svrhe već u tvrtku Classe-rent tako da će ga biti moguće iznajmiti. Pod kojim uvjetima još je nepoznato, no vjerujemo da i samo na jedan dan, može pružiti jako mnogo zadovoljstva.