Naglašeno sportskog izgleda, bez puno »filozofiranja« kad su motori u pitanju, standardnih dimenzija, Swift bi i u ovoj generaciji mogao biti jako privlačan kupcima
Peta generacija bi mogla dobiti jednaku takvu ocjenu kad je u pitanju povratak stare slave. Bila bi to ukratko prva impresija koja se može primjeniti na novo, i u Hrvatskoj jako popularno, izdanje Suzukijevog aduta u B segmentu, Swifta.
Promjenjive sreće, od općeg oduševljenja koji je izazvao svojom prvom generacijom što se pojavila pred skoro tri desetljeća, velikih uspjeha početkom tisućljeća s trećom, Swift se danas opet naglašeno okreće mlađoj sportski orijentiranoj populaciji. Ili to barem tako sugeriraju njegove vanjske linije odnosno sveukupni dizajn vanjštine i unutrašnjosti.
Posebno je zavodljiva prednja maska, tim se dijelom uostalom »na prvu« i privlači najviše pažnje, no pozitivno ocjenjujemo i strukturalni stražnji kraj. U unutrašnjost dominira veliki LCD ekran što je kod današnji automobila postalo i pravilo. Tom je dijelu središnje konzole uostalom namijenjena cjelokupna kontrola velike većine funkcija koje nam omogućava današnji digitalni svijet.
Po pitanju dimenzija, Suzuki ostaje u gabaritima koje si je zadao praktično s pojavom prve generacije. Dužina mu je 3,84 metara, širina 1,74 te visina 1,48 metara. Međuosovinski razmak je 2,45 metara što je i razumljivo s obzirom da dijeli platformu s Balenom i Ignisom. Volumen prtljažnika doseže 265 litara tako da ni u toj zoni većih iznenađenja nema. Tipični predstavnik gradskih automobila koji se bez imalo muke mogu koristiti i za znatno zahtjevnija putovanja, posebno za manje obitelji.
Ni u zoni motora nema većih iznenađenja. Suzuki tradicionalno ne uvodi dizelski motor nisu mu zanimljivi ni hibridi. Tu su zato dva benzinca. Poznati 1,2 litre snage 90 KS, i novorazvijeni turbo benzinac od jedne litre, s tri cilindra, koji razvija 110 »konja«.
Oba su i ekstremno štedljiva, niske emisije CO2, a snažniji ima i već sportsku dinamiku. Maksimalna mu je brzina 195 km/h uz vrlo pristojnih 10,6 sekundi do »stotke«. Prosječna potrošnja pak zadivljuje, ne zaboravimo – riječ je o benzincu – jer je u gradu dovoljno 5,7 litara, ili u prosjeku 4,6.