Na vrhu klase

Konkurente gleda s visoka: Upoznajte novi Volkswagen Polo

Edi Prodan

Prodaja Pola VI počinje sredinom listopada, a početna cijena bi se trebala kretati oko 99 tisuća kuna.

Prodaja Pola VI počinje sredinom listopada, a početna cijena bi se trebala kretati oko 99 tisuća kuna.

Polo je narastao u svim najvažnijim elementima, obogatio ponudu motora i opreme, te se zahvaljujući svemu popeo na vrh klase. To je istina učinio i s – cijenom



Silan ritam koji je pet generacija Volkswagenovog bestselera Pola, a proizvodi se od 1975. godine, odradilo s rezultatom od 14 milijuna prodanih primjeraka, ovih se dana nadopunjuje i sa šestim izdanjem. VW-ov predstavnik u B segmentu, i inače poznat kao jedn od lidera klase, opet postavlja nove standarde, štoviše po mnogim se parametrima kroči i na sam njezin vrh. Dominantno je istina riječ o automobilu kojem je prvenstvena namjena gradska vožnja, no istovremeno ima on i podosta elemenata i gabarite koji kažu kako će i mnogim kompaktima napraviti velike probleme. Dimenzijama je ovaj Volkswagenov bestseler narastao, unutrašnjost je postala puno komotnija i prostranija tako da će novi Polo zadovoljiti i potrebe mlađih obitelji.


Dimenzijama je ovaj Volkswagenov bestseler narastao, unutrašnjost je postala puno komotnija i prostranija tako da će novi Polo zadovoljiti i potrebe mlađih obitelji


Dimenzijama je ovaj Volkswagenov bestseler narastao, unutrašnjost je postala puno komotnija i prostranija tako da će novi Polo zadovoljiti i potrebe mlađih obitelji


Ono što je očekivano, napravljen je na Volkswagenovoj modularnoj MQB platformi pa je po pitanju dimenzija duži u odnosu na trenutačni model 81 milimetar – sada 4053 milimetra. Ono što daje za pravo našoj tvrdnji kako itekako koketira s kompaktnom klasom,  podatak je da mu je međuosovinski razmak povećan za 94 milimetra i sada doseže 2564 mm. Širina je povećana sa 1682 na 1751 mm, što je također plus od 69 mm, ali je zato niži i ima 1446 milimetara. Na taj način nova generacija Volkswagenovog hita ima puno više prostora u unutrašnjosti što posebno veseli u zoni prtljažnika – voluminozniji je za 71 litru te sad ima 351 litru.


Nova generacija Volkswagenovog hita ima puno više prostora u unutrašnjosti što posebno veseli u zoni prtljažnika – voluminozniji je za 71 litru te sad ima 351 litru


Nova generacija Volkswagenovog hita ima puno više prostora u unutrašnjosti što posebno veseli u zoni prtljažnika – voluminozniji je za 71 litru te sad ima 351 litru





Kad su u pitanju motori, Polo VI će se nudit s 3-cilindarskim litrenim atmosferskim benzincem snage od 75 KS te s još dva motora istog obujma, ali s turbopunjačem i dvije izlazne snage od 95 i 115 KS. Ono što veseli su GTI verzija snage 200 KS kao i 1.5-litreni turbobenzinac od 150 »konja«.


Što se tiče turbodizelaša, tu su 4-cilindarski agregati obujma 1.6 litara s dvije izlazne snage, 80 i 95 KS. Slabiji dolazi s ručnim 5-stupanjskim mjenjačem, a snažniji od 95 KS može se kombinirati s 5-stupanjskim ručnim ili 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom. Novost kod motora je i 1.0-litreni TGI benzinac na prirodni plin, sa 90 KS za kojeg je upitno hoće li se uopće u Hrvatskoj prodavati.


Polo dolazi i s iznimno bogatom opremom


Polo dolazi i s iznimno bogatom opremom



Kako u zoni digitalne tehnologije, tako i u svim onim sigurnosnim sustavima što su donedavno karakterizirali vozila viših klasa.


Prodaja Pola VI počinje sredinom listopada, a početna cijena bi se trebala kretati oko 99 tisuća kuna. To je na prvi pogled pretjerano, no kad se iskusi sve njegove prednosti, kao i podatak da je po pojedinim parametrima izdašniji čak i od četvrte generacije Golfa, i cijena postaje razumljiva.