Testiranje u svim situacijama

Isprobali smo na jedan dan HYUNDAI TUCSON i oduševio nas je svojim performansama

NL native

Testiranje se obavljalo u istom danu kako bi se do kraja dobilo uvid, naslagujući apsolutno različite izazove jedan na drugi, u realne sposobnosti Tucsona. Odgovor? Idealan za današnjeg modernog čovjeka



Biti »multitasking« imperativ je današnjice. Istovremeno moći obavljati nekoliko radnih zadataka ljudima nije baš lako ostvarivo, no oni koji dolaze, mlađe generacije, to već lakše rade.


Kad je u pitanju automobilski svijet, jedan od onih čiji proizvodi mogu obavljati naizgled nespojive radnje, svakako je Hyundai. Štoviše, on je automobilska tvrtka koja je prva s velikim uspjehom promovirala multifunkcionalnost, ono što se danas naziva crossover pravcem u oblikovanju osobnih vozila. Pojednostavljeno, crossover je – nekoliko automobila u jednom tijelu.


Otmjena priča


A sad dosta teoretiziranja! U Afro Hyundai Permani, uglednom, dugogodišnjem zastupniku automobila te iznimno kompleksne korejske kompanije čekao nas je – Tucson. Najnovija, »ušminkana« verzija kompaktnog SUV-a. Nakon pranja, tek još nekoliko poteza finom upijajućom krpom da bi u cijelosti besprijekorno zasjao na suncu. Prelijevajuća boja koja je odavala dominantni tamni, otmjeni, skoro crni dojam krila je u sebi čitav niz iskrećih, kao da je riječ o pjenušcu, ne automobilu, nijansi.








Ulazak u kabinu dojam je dodatno pojačao. Fina, mekana na dodir plastika i vrlo sadržajna središnja konzola mamili su na vožnju. A kada je utisak već bio tako luksuzan, pravac »biseru našega mora« – Opatija.




Autocestu od Permana do Matulja odradio je besprijekorno, linearno ubrzavajući bez da su se u kabini čuli bilo kakvi nervozni zvuci ili buka. Nakon šetnje Opatijom, željeli smo naš Tucson dovesti u korelaciju s – jahtama. Baš tako. Koliko je god u svojoj osnovnoj verziji povoljan – bazna snaga kod dizelskog motora starta sa 116 KS ali je ipak povoljniji benzinski GDI sa 131 »konjem« – jer cijena mu je 159,9 tisuća kuna, Tucson se savršeno snalazi i u luksuznom okruženju jahti privezanih u Marini Ičići.




Ipak, život nije jednosmjerna ulica. Koliko smo god uživali u fotosessionu u marini, kao i u onom na susjednoj plaži u Ičićima, trebalo je obaviti i – dnevne zadatke. A oni se u pravilu obavljaju u i oko glavne riječke tržnice. Iako je Tucson vrlo komforni automobil čija je dužina 4,48 metara, a volumen prtljažnika 488 litara, sjajno se snalazi i u gradskim gužvama. Zapravo, skoro da smo i pretjerali jer »na milimetar« smo se probijali kroz apsolutno prenapučene ulice što se bočno naslanjaju na tržnicu da bismo doslovno došli do samih štandova. Istina, ne bismo se trebali toliko hvaliti svojom vještinom jer Tucson je opremljen senzorima koji reagiraju na sve pozicije, a dodatno je tu i kamera za vožnju unatrag što besprijekorno određuje koordinate kojima se treba kretati da se ne bi došlo u kontakt s preprekama ili drugim parkiranim automobilima.


 





Ono što je bilo neplanirano, ispalo je savršeno: Tucson se fotografirao i s »Galebom«, znamenitim brodom koji će biti jedan od simbola Rijeke – Europske prijestolnice kulture. Je li to nama Tucson iskazao želju da on bude automobilom EPK? Hyundai je spreman, na potezu su ljudi koji vode taj za Rijeku transformacijski proces.


Privlačan outdooru


A nakon gradskih tema, današnji se naš multitasking čovjek mora opustiti. To najbolje čini u prirodi s kojom sve više gubimo kontakt. No, ma koliko odlaskom u prirodu, kako bismo se bavili nekom od »outdoor« aktivnosti, vremena nikad dovoljno. Stoga, potreban nam je automobil koji će to odraditi na najbolji i najefikasniji način. Biti dakle sposoban izaći na blatnjave, teške terene.



Bez da trepne! Testirali smo ga u za to idealnim okolnostima, na Grobniku, u poznatoj Dubini gdje su provođena i najteža testiranja za automobile s integralnim pogonom. Kažemo bez problema iako smo upravljali s verzijom koja uopće nije imala mogućnost pogona na sve kotače! Tjerali smo ga u blatne lokve, istina – bilo nam je žao što je svega nekoliko sati prije tako brižljivo bio dotjeran, što će njegova »perlava« boja biti – umrljana. Ali, biti »outdor« znači i to – biti zaprljan na kraju balade.



Testiranje se obavljalo u istom danu kako bi se do kraja dobilo uvid, naslagujući apsolutno različite izazove jedan na drugi, u realne sposobnosti Tucsona. A one su idealne za današnjeg modernog čovjeka. Ma koliko se vlasnik Tucsona borio s osobnim »multitaskingom«, njegov će automobil sve to odraditi besprijekorno. Tim više što se ima i što birati: dizelski agregati velikog raspona snage od 116 do 185 KS, benzinci od 131 do 177 »konja«, mjenjač ručni sa šest stupnjeva prijenosa ili pak automatik. Hyundaijeva prodajna akcija je u tijeku, a ima situacija u životu na koje treba reagirati brzo, baš onako kako što se nekad zna osjetiti poticaj koji traži automatsku reakciju. Baš onakvu kakvu smo i mi osjetili tijekom iznimno zahtjevnog, ali i ispunjenog užicima, jednodnevnog druženja s Hyundai Tucsonom.




Pripremljeno u suradnji s Afro d.o.o