FOTO/Pixabay
Riječ je o školi za djecu s posebnim potrebama Bailly Preparatory Academy, a nagrada uručena njegovom sinu pred ostalom djecom, učiteljima i ravnateljem, pokušana je prikazati kao humoristična.
INDIANA – Rick Castejon je otac jedanaestogodišneg dječaka s autizmom. Njegov je sin na priredbi pred čitavom školom dobio „nagradu“ za „najnapornijeg“ učenika, a otac je progovorio za The Times of Northwest Indiana.
Riječ je o školi za djecu s posebnim potrebama Bailly Preparatory Academy, a nagrada uručena njegovom sinu pred ostalom djecom, učiteljima i ravnateljem, pokušana je prikazati kao humoristična.
„Nismo to očekivali. Kao ravnatelj ili učitelj, nikada ne bi trebao dozvoliti da se ovakvo nešto dogodi bilo kojem učeniku“, rekao je Castejon.
Castejon dodaje da je učiteljica pokušala dodijeliti nagradu „najnapornijem učeniku“ kao šalu, ali on nije siguran da se radi o tome. Kaže da je ove godine primio nekoliko telefonskih poziva od učiteljice, zbog sina.
„Nazvali bi me svaki put kada nije htio raditi ili je plakao. Učiteljica za učenike s posebnim potrebama bi trebala znati kako se ponašati u tim situacijama“, objašnjava otac.
Castejon smatra da ti pozivi i nagrada pokazuju zabrinjavajući uzorak. Kontaktirao je školu i objasnio im situaciju. Menadžer Peter Morikis (Gary Community School Corporation) se našao s obitelji da bi riješio situaciju. Morikis kaže da razmišljaju o suspenziji i otpuštanju učiteljice čije ime nije izašlo u javnost.
„Isprika u ime okruga je upućena u obitelji, a poduzimaju se disciplinske mjere protiv uključene osobe. Prepoznajemo potencijalne posljedice koje ovakvo iskustvo može ostaviti na djetetovo mentalno zdravlje i samopouzdanje, ali i sveukupni osjećaj komfora u okruženju za učenje“, prenosi Insider.
U izjavi za ABC News, Morikis je situaciju nazvao „nesretnom“ ali je odbio komentirati trenutni status učiteljice.
Prije ove neugodne situacije, obitelj Castejon je razmišljala o selidbi u novu školu, a sada su još više sigurni u odluku.
Castejon kaže da je odlučio podijeliti priču da drugi učenici ne bi morali prolaziti kroz takvo iskustvo. „Ne želimo da druga djeca prolaze kroz ovo. Samo zato što imaju posebne potrebe, ne znači da nemaju osjećaje“, zaključuje.