Trgovački centri opremljeni po ugledu na svoje »strane rođake« raznim sadržajima od trgovine, restorana pa i kinodvorana zaista mogu biti prostor gdje se kvalitetno i zabavno može provesti i nekoliko ugodnih sati bez kišobrana i gacanja po mokrim ulicama
RIJEKA » Kišno ljeto možda nije najidealnije za očekivani ljetni provod i uživanje u suncu i moru, ali dok se sunce sakrilo za turističke djelatnike, u trgovačkim centrima sve vrvi od stranih turista.
Ljetovanje za svakog predstavlja opuštanje i bezbrižnost, a to donosi i onaj dobar osjećaj kad su svi spremni i na veću potrošnju. Trgovački centri opremljeni po ugledu na svoje »strane rođake« raznim sadržajima od trgovine, restorana pa i kinodvorana, zaista mogu biti prostor gdje se kvalitetno i zabavno može provesti i nekoliko ugodnih sati bez nošenja kišobrana i gacanja po mokrim ulicama.
Osim toga turisti ih vole, prepoznatljivi su im i u njima se osjećaju ugodno.
Poznati brendovi
Slijedom tih očekivanja posjetili smo u ranim popodnevnim satima dva najveća riječka trgovačka centra, Tower i ZTC i baš kao što su nam navjestili iz njihovih uprava, hodnici su uglavnom bili popunjeni stranim kupcima. Unatoč tome što zapravo dolaze bez konkretne ideje ili potrebe, turisti u ophodnji brojnih trgovina ne odolijevaju neplaniranoj kupovini, pa smo gotovo sve zatekli s nekom sitnicom. Dok se mlađa populacija zaustavlja najradije ispred trgovina odjećom, ima ih i koji gledaju tehniku, mobitele, tablete i što je sasvim prikladno kozmetiku, sportsku odjeću i obuću. Zanimljivo je što se uglavnom odlučuju za njima poznate brendove, kao što su H&M i New Yorker, za koje kažu da su cjenovno povoljniji nego li u njihovim zemljama. Ovo dakako može biti korisna informacija i za domaćeg kupca, koji eventualno razmišlja o kupovini u inozemstvu.
Svi turisti koje smo zatekli u kišnom šopingu nisu bili nimalo nezadovoljni lošim vremenom, dapače vrlo su susretljivo govorili o svom boravku na Kvarneru i isticali ljubaznost i susretljivost domaćina, kao i vrlo pristupačne cijene od šopinga, restorana pa i smještaja.
Porast prometa
A porast prometa i posjećenosti potvrdili su nam i prvi ljudi najpoznatijih riječkih trgovačkih centara.
– Da, zaista smo osjetili porast prometa i posjećenosti proteklih tjedana, ali to prvenstveno vežemo za na žalost loše vrijeme, a ne za porast turista koji su gosti u našoj zemlji – kaže Ivana Brnabić, voditeljica Zapadnog trgovačkog centra.
Saša Brusić, zamjenik direktorice u Tower centru Rijeka ističe:
– Tower Center Rijeka je mjesto koje turisti rado posjećuju pa za ljetnih mjeseci uvijek bilježimo jaču posjećenost. Razlog tomu je sigurno i marketinška kampanja tijekom ljetnih mjeseci koja cilja upravo na strane turiste u našoj i Istarskoj županiji. Tako ovog ljeta radi zaista puno kišnih dana bilježimo izvrsnu posjećenost, jer turisti u Tower Centru mogu provesti zaista puno vremena uz mnoge sadržaje bilo da je riječ o šopingu u trgovinama, ugostiteljskoj ponudi ili zabavi koje Tower Center nudi na svojih pet katova. Turisti iz zapadne Europe navikli su na takve centre koja su kod njih često mjesta gdje cijele obitelji provode svoje slobodno vrijeme.