Foto: Roni Brmalj
RIJEKA Narodno će učilište iduće godine stvoriti novi brand, a riječ je o pokretanju hotelsko-ugostiteljske akademije pod nazivom Hariana. Akademija će djelovati u okviru Narodnog učilišta, a objedinjavat će cijeli niz programa iz područja ugostiteljstva i turizma koji se u toj ustanovi provode – najavila je na jučerašnjoj promociji druge generacije nacionalnih kuhara ravnateljica Narodnog učilišta Heni Strčić.
Dodajući kako se radi o ustanovi koja ima 70 godina dugu tradiciju u obrazovanju te je okupila tim stručnjaka iz područja ugostiteljstva i turizma, Strčić je istaknula da je ove godine šestomjesečni program izobrazbe za nacionalnog kuhara završilo devet kandidata. Program je baziran na praktičnom radu i vježbama koje su se održavala u suvremeno opremljenom kabinetu Narodnog učilišta te u Grand Hotelu Adriatic u Opatiji uz vodstvo priznatog master chefa Sašu Bešlića, a namijenjen je kuharima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine koje su stekli u srednjoškolskom obrazovanju i žele naučiti i ovladati novim receptima, jelima i tehnikama suvremenog kuharstva i prezentacijama u elitnim hotelima i restoranima.