Novi ugovor

Opet vrijedi jedinstvena putna karta za vlak i autobus u Rijeci

Sanja Gašpert

Riječ je o mjesečnim i pojedinačnim kartama KD-a Autotrolej s kojima je, bez dodatne nadoplate, moguć i prijevoz vlakom, odnosno svi korisnici mjesečnih pokaznih karata, godišnjih radničkih i 65+ karata te korisnici popularnih cvikalica, imaju mogućnost do željenog odredišta doći i vlakom



U Rijeci je potpisan ugovor o nastavku poslovne suradnje na provedbi uključivanja željeznice u sustav javnog gradsko-prigradskog prijevoza Grada Rijeke. Tako se u sklopu projekta integriranog putničkog prijevoza vlakovima HŽ Putničkog prijevoza i autobusima Autotroleja i tijekom 2020. godine nastavlja suradnja kojom korisnici željezničkog i autobusnog prijevoza u gradsko-prigradskom prijevozu Grada Rijeke mogu koristiti jedinstvenu putnu kartu koja omogućava vožnju autobusom i vlakom. Riječ je o mjesečnim i pojedinačnim kartama Komunalnog društva Autotrolej s kojima je, bez dodatne nadoplate, moguć i prijevoz vlakom, odnosno svi korisnici mjesečnih pokaznih karata, korisnici godišnjih radničkih i 65+ karata te korisnici popularnih cvikalica, imaju mogućnost do željenog odredišta doći i vlakom.


Ugovor o nastavku poslovne suradnje potpisali su gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, zamjenik župana PGŽ-a Marko Boras Mandić, zamjenik gradonačelnika Bakra Tomislav Dundović, zamjenica načelnika Općine Matulji Eni Šebalj, direktor KD-a Autotrolej Alberto Kontuš, predsjednik Uprave HŽ Putnički prijevoz Željko Ukić i član Uprave HŽ Putnički prijevoz Damir Rubčić. Svi potpisnici izrazili su zadovoljstvo dosadašnjom realizacijom projekta. Naime, prema podacima HŽ Putničkog prijevoza, vlakovima je od 1. rujna do kraja 2019. godine prevezeno osam tisuća putnika.


– Cilj je HŽ Putničkog prijevoza i Autotroleja potaknuti povećanje broja putovanja javnim prijevozom, što će dovesti do smanjenja broja osobnih automobila na cestama, povećanja sigurnosti u cestovnom prometu i smanjenja ispušnih plinova. Potpuna implementacija sustava integriranog putničkog prijevoza očekuje se nakon izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge od Škrljeva do Jurdana. U nastavku projekta planirano je otvoriti dodatna željeznička stajališta te sukladno potrebama korisnika, krenuti i u dodatno prilagođavanje voznog reda vlakova i autobusa, kako bi smisao integriranog prijevoza bio potpun, istaknuto je prilikom potpisivanja ugovora. Inače, spomenuti vlak prometuje na relaciji od Permana i Jurdana na zapadu do Škrljeva na istoku, pri čemu putnici vožnju mogu realizirati jedinstvenom kartom koja im vrijedi i za autobus, odnosno Autotrolejevom kartom. Vozni redovi dostupni su na mrežnim stranicama HŽ Putničkog prijevoza i Autotroleja. Integrirani putnički prijevoz dio je Strategije prometnog razvoja RH 2017. – 2030.




Podsjetimo, prvog dana nove godine putnicima koji su se zatekli u vlaku i kao i prethodnih dana pokušali koristiti jedinstvenu kartu, rečeno je kako je ona u novoj godini nevažeća. Problem je nastao, kako je naš list već pisao, zbog činjenice kako nije bio potpisan novi ugovor, a njime se već od 9. siječnja nastavlja suradnja kojom korisnici željezničkog i autobusnog prijevoza u gradsko-prigradskom prijevozu Grada Rijeke mogu koristiti jedinstvenu putnu kartu koja omogućava vožnju autobusom i vlakom.