Foto I. Puljanović
Kada sam se opet vratila do neispravne vage ona je sama putovala između 4 i 12 grama u plusu dok nije bilo ništa na vagi. Htjela sam potražiti djelatnika ali po običaju nikoga na povrću nije bilo a na salamama je bila gužva", priča naša čitateljica
RIJEKA – Osam mjeseci nakon što se potrošači u više navrata žalili na neispravne vage u prodajnim centrima Bille u Opatiji i Rijeci, naša redakcija zaprimila je novi takav prigovor. Čitateljica Ivanka Puljanović iz Rijeke u prosincu se u dva navrata susrela sa sličnim problemom – vagama koje nisu baždarene na nulu već u startu neoprezne kupce zakidaju za određeni novčani iznos.
Prvi je put naletjela je na neispravnu vagu u trgovini na Škurinjama gdje je kupovala orah, čija je akcijska cijena bila 77.70 kuna, a vaga je u startu pokazivala četiri do pet grama plusa. Za ovaj artikl, radilo se razlici od 31 lipu.
“Odmah sam vagala orah na drugoj vagi i težina je, zamislite, bila manja za 6 grama i 46 lipa mi je manje naplaćeno. Kada sam se opet vratila do neispravne vage ona je sama putovala između 4 i 12 grama u plusu dok nije bilo ništa na vagi. Htjela sam potražiti djelatnika ali po običaju nikoga na povrću nije bilo a na salamama je bila gužva”, priča naša čitateljica.
Novo takvo iskustvo doživjela je 31. prosinca oko 11 sati.
“Situacija je bila slična. Jedna vaga nije imala papira, na drugoj je bila gužva a treća je bila 20 grama u plusu. Djelatnica stoji odmah do vage, ja joj prigovorim na to i pokažem ekran a ona meni bezobrazno, “da, ta vam je pokvarena” i nastavi slagati jabuke kao da nisam ništa rekla. Billa je rekla da se požalimo djelatnicima, no vidimo kako oni to rješavaju”, komentira čitateljica, koja se na neispravne vage požalila na Facebook stranicama “Bille”.
“Odgovora nema, dapače, zabranjeno mi je komentiranje i postavljanje slika na Facebook profilu Bille. Toliko o njihovom mišljenju kupca i da smo mi na prvom mjestu”, zaključuje Ivanka Puljanović.
O slučaju neispravnih vaga, Billa se našem listu očitovala još lani, rekavši da se to može dogoditi ako kupci “slučajno zablokiraju vagu ili stave preveliku težinu”. No tvrde da su djelatnici uvijek dostupni kupcima kako bi svako svako pitanje riješili na licu mjesta i na zadovoljstvo kupaca.