Problemi u Zračnoj luci Rijeka

Letovi otkazani zbog bure, dio putnika zaglavio na aerodromu na Krku

Marinko Glavan

Arhiva NL

Arhiva NL

Na žalost, aerodrom ne može putnike uputiti u hotel, niti poduzimati išta drugo bez naloga kompanije, a upute od kompanije dobivamo na kapaljku, kazao je Palalić, dodavši kako su ostali avioprijevoznici, uključujući i Croatia airlines svojim putnicima osigurali alternativne letove ili smještaj u hotelu.



RIJEKA Nekoliko letova aviona otkazano je danas u Zračnoj luci Rijeka zbog olujne bure. Na Krk je, do kasnih poslijepodnevnih sati uspio sletjeti tek jedan zrakoplov, kompanije Condor, na liniji Frankfurt-Rijeka, dok su ostali letovi preusmjereni na druge aerodrome, dio putnika kompanije Laudamotion zaglavio je praktički čitav dan na aerodromu.


– Let iz Berlina sletio je u Pulu, zrakoplov iz Pariza je preusmjeren u Zadar, preusmjerena je i domaća linija, a avion iz Stuttgarta je otišao za Zagreb, potvrdio je direktor Zračne luke Tomislav Palalić, kazavši kako su otkazani i odlazni letovi iz riječke Zračne luke, sve zbog olujne bure koja je puhala od ranih jutarnjih sati.


Većina kompanija zbrinula je svoje putnike, bilo osiguravši im prijevoz do drugih zračnih luka, odakle su nastavili putovanje prema svojim odredištima ili osiguravši im smještaj i naknadni polazak ili povratom novca za karte, osim kompanije Laudamotion, čiji je dio putnika na otkazanom letu za Berlin čitav dan proveo na aerodromu. Jedan od njih, Krešimir Mitrović iz Zagreba, javio se našoj redakciji u poslijepodnevnim satima, revoltiran, kako ističe, neodgovornim ponašanjem avioprijevoznika.




– Trebali smo u devet i trideset ujutro poletjeti prema Berlinu, ali avion nije uspio sletjeti u Rijeku, zbog bure, nego u Pulu. Prvo nam je rečeno da ćemo biti prebačeni autobusom do Pule, gdje će nas avion čekati, no onda se pokazalo da je odletio dalje. Tu su počeli problemi. Rečeno nam je da će nas smjestiti u hotel u Rijeci, te da ćemo letjeti sutra, ali od toga su odustali. Kompanija Laudamotion je pokušala s drugim avioprijevoznikom, Eurowingsom, trgovati našim letovima, odnosno u naše ime bukirati karte na njihovim letovima prema Njemačkoj. To je protuzakonito, prema Europskoj direktivi o zaštiti osobnih podataka, a osim toga, ponudili su nam letove za razne gradove u Njemačkoj, ali bez povezanih letova za Berlin. Neki su dobili za Frankfurt, bez informacija kako će stići do Berlina. Meni su, kao i dijelu preostalih putnika ponudili večernji let za Hannover, opet bez odgovora kako da stignem do Berlina. Pri tom su nas ucjenjivali da ćemo, ako napustimo carinski prostor aerodroma, izgubiti pravo na karte, rekao je ogorčeni putnik.


Čitav je dan proveo na aerodromu, a među nesuđenim suputnicima bilo je, ističe i parova s malom djecom.


– Držali su nas na aerodromu cijelo vrijeme, da bi nam tek oko četiri-pet popodne dali vaučere od deset eura, za hranu i piće u aerodromskom baru. Pitanje je hoće li i taj večernji let prema Hannoveru moći poletjeti iz Rijeke, kazao je putnik.


Njegove riječi dijelom potvrđuje i direktor aerodroma Palalić.


– Na žalost, aerodrom ne može putnike uputiti u hotel, niti poduzimati išta drugo bez naloga kompanije, a upute od kompanije dobivamo na kapaljku, kazao je Palalić, dodavši kako su ostali avioprijevoznici, uključujući i Croatia airlines svojim putnicima osigurali alternativne letove ili smještaj u hotelu.