Studentsko natjecanje

Kako Novi list približiti mladima? Projekt NLO: “Ne budi svemirac, saznaj sve informacije”

Andrej Petrak

Studenti ekonomije u rotaciji Novog lista / Snimio Ivica TOMIĆ

Studenti ekonomije u rotaciji Novog lista / Snimio Ivica TOMIĆ

Studenti ekonomije dobili su od Novog lista konkretan problem – kako privući mlade čitatelje, a najbolje rješenje dali su Martina Glavina, Lea Delić-Ibukić i Sara Primorac



RIJEKA  NLO – Novi list Online pod motom »Ne budi svemirac, saznaj sve informacije«, projekt je koji je pobijedio na studentskom natjecanju, što su ga za polaznike kolegija»Ponašanje potrošača« na prvoj godini diplomskog studija Ekonomskog fakulteta  organizirali njihov matični fakultet, Cromar – Hrvatska udruga za marketing i Novi list.


Studenti su od Novog lista dobili konkretan problem, a to je bilo kako privući mlade čitatelje.


– Primjenom metode poslovnog slučaja, 20 studenata u šest timova, razrađivalo je zadanu problematiku. Istražili su tržište i ponudili kvalitetna rješenja za svaki segment poslovanja. Premda je u početku bilo planirano da timovi razviju prijedloge za tiskano i internetsko izdanje, svi studenti fokusirali su se na digitalne prijedloge, jer je istraživanjem zaključeno kako su šanse zaista male da će se netko u ciljanoj skupini od 20 do 29 godina danas posvetiti čitanju tiskanog izdanja, objašnjava mentorica Iva Ribarić, koja vodi seminarsku nastavu na kolegiju »Ponašanje potrošača«, nositeljice doc. dr. Jasmine Dlačić.




 Zadani problem najbolje je prezentirao tim u sastavu: Martina Glavina, Lea Delić-Ibukić i Sara Primorac. Drugo mjesto osvojili su Ivana Baždarić, Simona Gojtanić i Ivana Katanar, dok je na trećem mjestu završio tim kojeg su činili: Mario Višnjić, Dominik Mulc i Dalio Kruljac.


Pobjednički tim Novi list će nagraditi s 1.500 kuna, druga nagrada iznosi 1.000, a treća 500 kuna. Prezentacije svojih projekata studentski timovi održali su u prostorijama Novog lista, a polaznici kolegija »Ponašanje potrošača« imali su priliku obići novolistovsku redakciju i rotaciju te upoznati sve faze nastanka ovog riječkog dnevnog lista.