Air Baltic predstavio nove letove

KREĆE JOŠ JEDNA AVIOVEZA S Krka od iduće godine direktno u – Vilinus

Alenka Juričić Bukarica

Uz direktne letove za Rijeku iz Rige, Air Baltic uvodi i direktne letove iz Vilniusa / NL arhiva

Uz direktne letove za Rijeku iz Rige, Air Baltic uvodi i direktne letove iz Vilniusa / NL arhiva

Riječ je o letovima koji će biti aktivni od početka svibnja do kraja listopada, linija za Rijeku će prometovati jednom tjedno i to četvrtkom, dok će linija za Dubrovnik prometovati četvrtkom i subotom



RIJEKA  Aviokompanija AirBaltic u sklopu prezentacije novih letova u 2020. objavila je kako će Rijeka, uz Dubrovnik, u idućoj godini biti direktno povezana s Vilniusom, glavnim gradom Litve.


Riječ je o letovima koji će biti aktivni od početka svibnja do kraja listopada, odnosno linija za Rijeku će prometovati jednom tjedno i to četvrtkom, dok će linija za Dubrovnik prometovati dva puta tjedno, četvrtkom i subotom.


– Ovo su odlične vijesti i najave koje idu u prilog daljnjem povećanju broja aviolinija, odnosno daljnjem jačanju prometne dostupnosti hrvatskih destinacija. Na prvom letu bit će velik broj turističkih agenata i novinara s područja Baltika i Skandinavije kojima ćemo predstaviti Rijeku, Dubrovnik, ali i Split, najavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ), dodavši kako će na ovim linijama prometovati avioni iz nove flote Airbus A220-300.




Prezentacija AirBaltica, održana u Vilniusu, okupila je više od 100 agenata i partnera, dok je Vedran Sušić, direktor Predstavništva HTZ-a za Skandinaviju, održao posebnu prezentaciju hrvatske turističke ponude s naglaskom na Rijeku i Dubrovnik.


Dakle, Air Baltic uz direktne letove koje ima za Rijeku iz Rige, ove godine uvodi i direktne letove iz Vilniusa. To svakako znači i nove putnike za Zračnu luku Rijeka koja je ove godine prešla 200 tisuća putnika, a dobrim je dijelom to i zasluga projekta udruženog oglašavanja s avioprijevoznicima, za što je ove godine izdvojeno 8,5 milijuna kuna. Riječ je o sredstvima koje udružuju HTZ, Turistička zajednica Kvarnera, Primorsko-goranska županija, kvarnerske samouprave i lokalne turističke zajednice.


Irena Peršić Živadinov, direktorica Turističke zajednice Kvarnera, istakla je kako je otvaranje nove direktne linije sigurno plus za regiju i njen turizam.


– Redovita linija za Vilnius otvara tržišta Baltika, ali i Skandinavije i Rusije što se tiče aviogostiju. U avioprometu svake godine imamo više gostiju, a isto tako redovito pratimo navike gostiju koji na Kvarner stižu zrakoplovima. Tako smo i ove godine napravili anketu među 4 tisuće ispitanika i pokazalo se da čak 83 posto putnika ostaje na odmoru upravo na Kvarneru, rekla je direktorica TZ-a Kvarnera te dodala kako analiza županijskog TZ-a pokazuje i kako 27 posto ispitanika ostaje na Krku, njih 15 posto za svoj odmor bira Rijeku i okolicu, 12 posto avioputnika dolazi u Opatiju, 10 posto na Rab, 9 posto na Crikveničko-vinodolsku rivijeru, a 6 posto ih odlazi na Lošinj. Zanimljivi su i podaci o tome kakav smještaj biraju gosti koji stižu u Zračnu luku Rijeka. Tako njih 28 posto odsjeda u hotelima, dok čak 39 posto njih bira obiteljski smještaj.


– Isto tako, 6 posto anketiranih gostiju je reklo kako će boraviti u nekom od kvarnerskih kampova. Naime, često aviogoste ustvari uopće ne povezujemo s kamping ponudom, međutim, i tu se trendovi mijenjaju s obzirom na ponudu »mobil homeova« koji su dostupni i gostu koji na Kvarner dođe avionom umjesto kamperom. Također valja reći kako »mobil home« znači i dulje popunjenje u kampovima, pa tako imamo i neke koji će raditi i zimi. Što se tiče dužine boravka aviogostiju, u našoj se regiji oni u prosjeku zadržavaju između pet i sedam dana, dakle, radi se o nešto dužim boravcima, s obzirom da su ti gosti vezani na letove, zaključila je Peršić Živadinov.


Podsjetimo da će i ove zime Zračna luka Rijeka imati neke cjelogodišnje linije. Tako će Croatia Airlines povezivati Rijeku s Münchenom direktnim letovima svakog četvrtka i nedjelje, a Eurowings će istim danima povezivati Rijeku s Düsseldorfom.