Rekapitulacija sezone

Iza Platka je rekordna zimska sezona s čak 30 tisuća posjetitelja

Sanja Gašpert

Foto: Roni Brmalj

Foto: Roni Brmalj

Iako je na Platku bilo manje skijaških dana, posjećenost je bila rekordna. U siječnju su bila tri udarna vikenda s više od 20 tisuća posjetitelja i tisuću skijaških karata prodanih po danu. Veljača je također bila vremenski dobra, ali je ožujak podbacio



PLATAK Tijekom protekle skijaške sezone, 2016/17. godine, koja je počela već sredinom studenog, skijalište Platak imalo je 53 skijaška dana, prodano je 12.059 karata te zabilježena posjećenost od blizu trideset tisuća posjetitelja, pa možemo reći da je to bila rekordna zimska sezona za Platak. U usporedbi s prošlom zimskom sezonom, možemo reći da je ova duplo uspješnija, kazao je to na jučerašnjoj konferenciji za novinare, održanoj na Platku povodom završetka zimske sezone, Davorin Klobučar, stručni suradnik za sport Goranskog sportskog centra koje upravlja Platkom.


Škole skijanja


– Imali smo manji broj skijaških dana, ali je zato posjećenost bila rekordna. U siječnju smo imali tri udarna vikenda s više od 20 tisuća posjetitelja, i tisuću skijaških karata prodanih po danu u tim vikendima.


Veljača je također bila vremenski dobra, posebice njezin drugi dio, ali je ožujak s obzirom na vremenske prilike podbacio i lošiji je od prošlogodišnjeg. Upravo smo zbog izrazito toplog vremena i nedostatka snijega prošlu nedjelju, 26. ožujka, i zatvorili zimsku sezonu, kazao je Klobučar, dodajući kako su odličnoj zimskoj sezoni doprinijeli i uređeni planinarski domovi – Veliki i Mali, kao i ugostiteljski objekti X bar i Centar te i činjenica da su bile otvorene sve skijaške staze, pa čak i Tešanj.




Klobučar je istaknuo kako Platak najčešće posjećuju Riječani, slijede Istrijani i Gorani te Zagrepčani, u posljednje vrijeme česti su i Slovenci, kao i gosti iz Bosne i Hercegovine te Italije, a bilo je i nekoliko Belgijanaca i Francuza.


– Goranski sportski centar organizirao je i programe za osnovne i srednje škole, ali i dječje vrtiće, bilo je organizirano i nekoliko škola skijanja, a posjetitelji su i ove godine imali mogućnost iznajmljivanja skijaške i sanjkaške opreme. Nažalost, zbog nepovoljnih vremenskih prilika morali smo odgoditi dio sportskih događanja, ali je zato održana već tradicionalna manifestacija – Maškarani Platak.


Ipak, ovi, ali i ljetni rezultati posjećenosti pokazuju kako je, zahvaljujući ulaganjima posebice Primorsko-goranske županije, Goranski sportski centar uspio od Platka napraviti poželjnu sportsko-rekreacijsku destinaciju, koju posjetitelji obilaze tijekom cijele godine.


Opravdana ulaganja


Novinarima se obratio i direktor Goranskog sportskog centra d.o.o. Alen Udović, koji je kazao kako je uspješnoj zimskoj sezoni doprinijelo nekoliko činjenica – tehnička pripremljenost žičara i staza već krajem listopada, dobra organiziranost ljudstva, posebice u kvalitetnijoj pripremi staza za skijanje, ali i dobar marketinški pristup, a sve zajedno pokazalo je kako su ulaganja u Platak opravdana.


– Mi smi, ustvari, imali maksimalnu popunjenost u svim segmentima, pa smo tako tijekom udarnih siječanjskih vikenda u jednom danu na parkiralištu izbrojali čak 1.200 automobila, toga je dana prodano 1.300 skijaških karata, a kolona vozila od parkirališta prema donjoj cesti bila je duga čak četiri kilometra.


Završetkom zimske sezone Platak ne zatvaramo, naprotiv, već su počele proljetne aktivnosti, posebice biciklizam, a nakon uskrsnih blagdana krećemo s roštiljima i drugim ljetnim sadržajima, među kojima posebno onima koji su otvoreni krajem prošlog ljeta, kao što su novi parkovi za djecu, tubing staza, bike park. Pri kraju su radovi na uređenju piknik zone i trim staze. Nema više pauze na Platku, to je sada destinacija koja radi 365 dana u godini, kazao je Udović.