Možda malo predugo, ali ipak jeftino putovanje / Foto: M. GRACIN
Najveći problem i dalje ostaje u činjenici da brzom vlaku od Rijeke do Zagreba treba oko 3 sata i 50 minuta, jednako toliko i za povratak, što znači da će onaj tko putuje tamo i nazad izgubiti gotovo osam sati
RIJEKA » HŽ Putnički prijevoz pokušava privući putnike sniženim cijenama karata, pa je tako svake srijede od Rijeke do Zagreba i obrnuto moguće putovati s popustom od čak 75 posto, odnosno po cijeni karte od svega 30 kuna. Pruga je, barem srijedom, jeftinija od nikad jeftinijih autobusa, ali pritom najveći problem ostaje u činjenici da brzom vlaku od Rijeke do Zagreba treba oko 3 sata i 50 minuta putovanja, jednako toliko i za povratak, što znači da na putovanje otpada oko 8 sati. Razlog za ovu akciju HŽ Putničkog prijevoza svojevrsno je testiranje tržišta, ujedno i pokušaj povećanja skromnog broja putnika, koji se izvan ljetne sezone dodatno smanjuje na relaciji od Zagreba prema Rijeci i Splitu.
Akcijske ponude
Popusti HŽ-a uvedeni su od 14. siječnja, te osim srijedom, popust ostalim danima iznosi 50 posto za 4 nagibna vlaka na relaciji Zagreb-Split-Zagreb, gdje cijena karte u jednom smjeru iznosi 104 kune, te za 4 brza vlaka između Zagreba i Rijeke, gdje je cijena karte u jednom smjeru 60 kuna. Određeni rezultati uvedenih popusta na željeznici vidljivi su i u podacima o broju putnika, pa je tako na liniji Rijeka – Zagreb u siječnju broj putnika povećan za 32 posto, dok je na relaciji Zagreb – Split zabilježen trend rasta od 56 posto.
Tomislav Šabić, direktor Prodaje i marketinga HŽ Putničkog prijevoza naglašava kako je nakon provedene analize kapaciteta, broja putnika i razdoblja u godini, usvojena odluka o promotivnim cijenama na relacijama na kojima se ostvaruje manji broj putovanja.
– Od sredine siječnja konstantno bilježimo porast broja putnika na relacijama Zagreb – Rijeka i Zagreb – Split prvenstveno zahvaljujući smanjenju cijene za putovanja tijekom tjedna, osobito srijedom. Porast broja putnika kreće se, ovisno o vlaku, od 20 do 50 posto. Nastojimo se ponašati u maniri dobrog gospodara, gdje god je to objektivno moguće, te ćemo na ovakav ili sličan način i ubuduće provoditi akcijske ponude, zaključuje Šabić.
Opširnije u tiskanom izdanju