Foto V. Karuza
U Gradu Rijeci naglašavaju da u suradnji s gradskom tvrtkom Rijeka plus provode i provodit će različite aktivnosti s ciljem dodatnog razvoja tržnice Brajda kako bi taj prostor privukao što više prodavatelja i kupaca
RIJEKA Grad Rijeka godinama se trudi oživiti jedan od najljepših riječkih prostora, a to je tržnica na Brajdi, odnosno lijepa zgrada paviljona koja zjapi prazna. Budući da se malo zapadnije grade kapitalni kulturni objekti, a riječ je o revitalizaciji kompleksa Benčić, čini se da bolji dani dolaze i za tržnicu na Brajdi.
Analiza tržišta
– Sukladno preliminarnoj analizi tržišta, a sve s ciljem oživljavanja paviljona tržnice Brajda koji je prepoznat kao svojevrsni potencijal tržnice, iskazan je interes za obavljanjem ugostiteljske djelatnosti, kao i djelatnosti kupoprodaje prehrambenih proizvoda ekoproizvodnje. U skladu s tim, odrađena je izmjena plana prodajnih mjesta na katu paviljona tržnice Brajda. Predloženo je da se na katu paviljona uvede sedam prodajnih mjesta za prehrambene proizvode i jedno prodajno mjesto ugostiteljske namjene. Što se tiče prodajnih mjesta prodaje prehrambenih proizvoda, cilj nam je bio u što većoj mjeri privući zakupce čiji je naglasak na proizvodnji i prodaji organskih/bio namirnica, što je danas vrlo aktualno. Također ćemo nastojati paviljon oplemeniti dodatnim sadržajima, kako bi u što većoj mjeri postigli posjećenost tržnice te je prilagodili današnjim suvremenim potrebama života – pojasnila je pročelnica Odjela gradske uprave za komunalni sustav Irena Miličević. U njezinom resoru su nastojali osmisliti stimulativne zakupnine koje bi motivirale poslovne subjekte da zakupe poslovne prostore.
– Kod određivanja cijena zakupa, prodajnih prostora paviljona, vođeni smo idejom da one budu stimulativne i privuku nove zakupce, no da ujedno ne činimo distinkciju zakupaca, odnosno da ne stavljamo postojeće zakupce u nepovoljniji položaj. Temeljnom analizom definirali smo cijene koje su u korelaciji sa početnim cijenama za najam poslovnog prostora u prizemlju paviljona na Brajdi, a s obzirom da se radi o katu i indirektnoj frekvenciji kupaca, na katu su početne cijene za 10 posto manje od početnih cijena u prizemlju – navodi Miličević.
U Gradu Rijeci naglašavaju da u suradnji s gradskom tvrtkom Rijeka plus provode i provodit će različite aktivnosti s ciljem dodatnog razvoja tržnice Brajda kako bi taj prostor privukao što više prodavatelja i kupaca.
– U svrhu realizacije navedenog, kako bi se kupci i prodavači robe zaštitili od vremenskih nepogoda, Grad Rijeka finalizirao je projekt uređenja i opremanja betonskih štandova s tendama te dopremio šest suvremenih, višenamjenskih štandova s univerzalnim dizajnerskim prilagodbama i namjenskom opremom koja omogućuje moderan i direktan način izlaganja i prodaje robe. Asfaltiran je i zapadni ulaz tržnice Brajda te su postavljeni stupići, kako bi se osigurao siguran i nesmetan prolaz svih posjetitelja tržnice – kaže pročelnica Miličević.
Najveći izazov
Najveći izazov bio je kako prvi kat paviljona učiniti poslovno atraktivnijim.
– S ciljem popularizacije gornjega kata paviljona tržnice koji je Grad Rijeka prethodno uredio i pripremio za namjenu obavljanja djelatnosti, odrađena je izmjena Plana prodajnih mjesta na tržnicama na malo u Gradu Rijeci, kojim se definira namjena gornjeg kata paviljona tržnice Brajda, kao preduvjet za početak stavljanja u funkciju predmetnog paviljona i početka obavljanja djelatnosti. Rijeka plus do sada je ukupno investirao 760.000 kuna, bez PDV-a, za kupnju i doradu 48 betonskih stolova s nadstrešnicama, za kupnju 68 drvenih stolova s postoljima, za kupnju četiri kioska namijenjena za prodaju tekstilnih proizvoda, za obnovu oštećenog asfalta na zapadnom ulazu tržnice. Grad Rijeka i Rijeka plus nastavit će pratiti potrebe kupaca i prodavača te u skladu s tim realizirati daljnja ulaganja. Također, od 25. rujna 2018. godine ponuda tržnice Brajda proširena je djelatnošću izlaganja i prodaje rabljene robe manjih gabarita. Grad Rijeka i Rijeka plus će u idućem razdoblju projekt tržnice Brajda marketinški promovirati s ciljem dodatnog animiranja svih potencijalnih izlagača i kupaca, zaključila je Miličević