Od ranog jutra dućani i hodnici riječkih trgovačkih centara bili su prepuni kupaca, kao da je blagdansko vrijeme. No, nitko nije nudio cijeli asortiman u pola cijene
RIJEKA Danas je Rijeka bila u kaosu. Prometni kolaps poklopio se s trgovačkim crnim petkom, pa je teško reći je li bio veći krkljanac na riječkim prometnicama zbog za promet zatvorene inače frekventne Adamićeve ulice, ili zbog američke tvorevine Black Friday koja se marketinškom kampanjom dobrano uvukla u hrvatske običaje.
Black Friday ove je godine imao znatno jaču marketinšku kampanju nego prethodnih godina, odasvud su iskakale reklame.
Iako su mnogi ranije negodovali zbog još jedne američke tvorevine koju u Hrvatskoj usvajaju, više se nitko ne buni. A i zašto bi? Čija god da je to »tvorevina«, ona značajno spušta cijene, i to svega – od odjeće i obuće, igračaka, kozmetike, pa do tehničke robe koja ima najveće popuste. Iako, najveći popusti su na online trgovini.
Gotovo da danas, na Black Friday, nije bilo ni jedne jedine trgovine koja nije nudila sniženja u ZTC-u i Tower Centru Rijeka. Od ranog jutra dućani i hodnici riječkih trgovačkih centara bili su prepuni kupaca, kao da je blagdansko vrijeme. No, nitko nije nudio cijeli asortiman u pola cijene.