"Crikvenica-Novi Vinodolski-Vinodol Tourist Card"

Turistička kartica – stvarni ulazak rivijere u 21. stoljeće

Franjo Deranja

Čelnici triju turističkih zajednica očekuju da će inovacija donijeti uspjeh – Vladimir Butković, Marijana Biondić i Alenka Spoja / Foto Roni BRMALJ

Čelnici triju turističkih zajednica očekuju da će inovacija donijeti uspjeh – Vladimir Butković, Marijana Biondić i Alenka Spoja / Foto Roni BRMALJ

Kulturna zbivanja, gastronomija, suveniri, izleti i rekreacija su područja u kojima će gosti, uz predočenje turističke kartice, moći ostvariti popust od deset posto, uz plaćanje usluga gotovinom



CRIKVENICA/NOVI VINODOLSKI/BRIBIR  Petak, 5. lipnja, bit će upisan u novovjeke povijesne dane i datume kada je turističko podneblje crikveničko-novljansko-vinodolske rivijere u svojevrsnom informatičko-elektroničkom značenju ušlo u aktualno 21. stoljeće i doba svemogućih komunikacija.


Od danas je, naime, u primjeni tzv. turistička kartica, i to pod nazivom »Crikvenica-Novi Vinodolski-Vinodol Tourist Card«. Projekt su zajednički pokrenule i ostvarile turističke zajednice dvaju gradova – Crikvenice i Novog Vinodolskog – te Vinodolske općine, a pripreme su potrajale oko pola godine.     Cilj te suvremeno koncipirane i dizajnirane inovacije je lakše uključivanje i snalaženje gostiju na ovom turističkom području, lakše i brže upoznavanje s gradovima, središtima i mjestima domaćina te, uza sve to, i povećanje izvanpansionske potrošnje.   

Raznovrsna ponuda


U turističkim zajednicama očekuju da će se turisti po dolasku u ovdašnja odredišta lakše i brže odlučivati na posjet kulturnim institucijama i ustanovama upoznajući bogatu kulturnu prošlošću u kojima se čuvaju izlošci što pokazuju i dokazuju atribute ovoga kraja kao značajnih povijesnih središta. I ostale atraktivne značajke te mogućnost sudjelovanja u zanimljivim izletima i priredbama bit će predstavljene i ponuđene posjetiteljima, način da se u njima sudjeluje jest korištenje turističke kartice, a upoznavanje s interesima i profilom svakoga gosta pojedinačno bit će ostvareno pri njegovu preuzimanje kartice.


Ponuda je raznovrsna i prilagođena najrazličitijim profilima i interesima gostiju ove rivijere.


   S obzirom na to da su dva grada i jedna općina dio iste i jedinstvene turističke destinacije »Crikvenica-Novi Vinodolski-Vinodol – gdje odmor znači više!«, cilj je projekta što bolje povezati ponudu i plasirati je na turističko tržište. Tako je uz ostale promidžbene materijale – karte planinarskih i pješačkih šetnica, biciklističkih staza, camping brošura – velika promidžbena obitelj dobila još jednog člana – turističku karticu.   




Gost će s karticom moći pet dana, koliko ona vrijedi, uživati u upoznavanju kulturno-povijesne baštine destinacije u kojoj je odsjeo, kušanju novih jela u mnogobrojnim restoranima, uživati u rekreaciji ili paraglajdingu koji je u Vinodolu već afirmiran i ima svoje sljedbenike. Osim toga i djecu i odrasle u populaciji posjetitelja zanimat će – i oduševiti, nadaju se domaćini – izleti brodom, vožnja vlakićem ili neki od originalnih suvenira što se nude u svim ovdašnjim destinacijama.



Povratna informacija


U ostvarenje projekta uključilo se 49 poslovnih favorita s područja ovih triju lokalnih jedinica, a podijeljeni su u pet kategorija. To su kultura, gastronomija, suveniri, izleti i rekreacija. Svatko uključen u tu ponudu nudi deset posto popusta na svoje usluge uz predočenje turističke kartice, te samo uz plaćanje gotovim novcem. Karticu će svaki zainteresirani gost moći preuzeti u turističko-informativnim centrima svake od triju turističkih zajednica ili kod svojeg pružatelja usluga – u hotelu, turističkoj agenciji, kampu, kod privatnog iznajmljivača. Kartica se može izdati samo gostu koji je uredno i regularno prijavljen.


   Svi turisti koji borave na ovom području, mogu dakle već od danas uživati u raznim kupovinama, izletima, korištenju usluga u ugostiteljskim objektima te u kulturnim i rekreativnim sadržajima uz cijene s deset posto popusta. Velika važnost kartice jest i u tome što gost ispunjava upitnik, pa će turistički djelatnici imati povratnu informaciju o tome što se gostu svidjelo, a što treba popraviti i što im nedostaje.