Važbna manifestacija

Što su Crikvenici donijeli Dani UHPA-e: Odlična promocija pred ljudima koji dovode turiste

Anto Ravlić

Nosimo pozitivne dojmove definitivno. Naš dolazak sigurno će pridonijeti popunjavanju kapaciteta. Jedan dio predstavnika agencija, koji radi grupe, obišao je smještajne kapacitete i sigurno su dobili sliku o mogućnostima Crikvenice, rekao je predsjednik UHPA-e Tomislav Fain



CRIKVENICA Dani Udruge hrvatskih putničkih agencija u Crikvenici sigurno su za predstavnike bili prilika za hvatanje zaleta za sezonu, kvalitetnu komunikaciju među kolegama i susrete s čelnicima Ministarstva turizma i HTZ-a. No, Dani UHPA-e bili su velika prilika za promociju Crikvenice među profesionalcima koji su zaduženi za dovođenje turista. Ipak je 160 profesionalaca bolje i opuštenije upoznalo grad koji s lanjskih 1,9 milijuna noćenja drži osmo mjesto na ljestvici hrvatskih turističkih destinacija po broju noćenja te svake godine ucrtava nove zvjezdice na obnovljene hotele.



Uz ozbiljan radni dio, našlo se vremena i za opuštanje, no i radni dio nije protekao u striktno formalnom tonu. Žamor, osmijehe i odobravanje od strane sudionika skupa popratilo je objašnjenje direktorice crikveničkog TZ-a da Crikvenica uma što ponuditi zaljubljenima i onima koji to namjeravaju postati. Uz lokacije za ljubljenje, gostima se najviše svidjelo objašnjenje da ljubavni labirint »jača ljubavne sposobnosti«. Pa tko se ne bi upleo u takav labirint?



Iskoristili priliku


Domaćini ne kriju zadovoljstvo. Nije mala stvar dovesti u grad ljude koji prodaju hrvatski turizam. – Izrazito smo ponosni što je ove godine Crikvenica bila grad domaćin »Dana UHPA-e 2018. godine«, višednevnog godišnjeg susreta turističkih agencija i ostalih dionika u turizmu.

S obzirom da je to ujedno i najveći skup turističkih agencija u Hrvatskoj na kojoj sudjeluje otprilike stotinjak predstavnika turističkih agencija smatram da smo iskoristili ovu priliku za približavanje Crikvenice i njene ponude agencijama te za dodatnu promociju i jačanje suradnje kako s hrvatskim tako i s inozemnim turističkim agencijama. Ono što čini okosnicu ovog programa je definitivno obilazak lokacija, jer kako kažu slika govori tisuću riječi pa vjerujem da su se tom prilikom agencije još jednom uvjerile koliko je Crikvenica privlačna i zaista divna. Stoga, mislim da će sada naša suradnja s agencijama biti još čvršća i učestalija.


Upravo ove godine, Crikvenica slavi i 130 godina turizma, a samo neprekidnim razvijanjem našeg grada doveli smo Crikvenicu do onoga što je ona danas, ljepotica sjevernog Jadrana. Mislim da turističko okupljanje, kao što je UHPA, za jednu malu Crikvenicu uistinu znači puno, jer na jednom mjestu okuplja sve važne dionike turizma, koji je ključna gospodarska grana za Crikvenicu, istaknuo je gradonačelnik Crikvenice Damir Rukavina.


Visoka razina


Crikvenicu je zadovoljno na odlasku pozdravio i predsjednik UHPA-e Tomislav Fain.– Nosimo pozitivne dojmove definitivno. Naš dolazak u Crikvenicu sigurno će pridonijeti popunjavanju kapaciteta. Jedan dio predstavnika agencija, koji radi grupe, obišao je smještajne kapacitete i sigurno su dobili sliku o mogućnostima Crikvenice. Moram reći da nas je Jadran dočekao na vrhunskoj razini. Pohvalio bih domaćine, zaista se radi o jednoj visokoj razini. Dan poslije odsjeli smo u hotelu više kategorije, no nismo dobili uslugu kao u Crikvenici.

Naši članovi zadovoljni su razgledom Crikvenice koji je organizirala Turistička zajednica Grada Crikvenice. Zadovoljni su se vratili viđenim. Hvala direktorici Biondić na pomoći. Bit ćemo još sretniji ako su domaćini zadovoljni našim dolaskom, poručio je čelnik UHPA-e Tomislav Fain.