Srednji i južni Jadran već su dupkom puni te nećete moći jednostavno naći pustu uvalu za sebe. Ovdje se gostima marine pruža mogućnost da se za 15 minuta nađu u netaknutom raju prirodnih uvalica, objašnjava direktor Salopek
NOVI VINODOLSKI Pred Mitan marinom u uvali Muroskva u Novom Vinodolskom je prva prava nautička sezona. Investitor je društvo Mitan Marina d.o.o. u većinskom vlasništvu švicarske tvrtke Mitan Holding i upravo iz tog razloga je i promijenjeno prvotno ime marine Muroskva, kako bi se marina mogla bolje prezentirati kao Mitan brend i izvan hrvatskih granica.
Nakon dvije godine izgrađena je marina sa 180 vezova, restoranom, lounge barom i ostalim popratnim objektima. Pored morske, investitor je uložio i u suhu marinu u Poslovnoj zoni Zapad gdje je na jednoj parceli od osam tisuća kvadrata podignut hangar za odlaganje plovila od tri tisuće kvadrata, a druga parcela od deset tisuća četvornih metara služit će za odlaganje plovila na otvorenom.
Za vizualni identitet marine zaslužna je riječka tvrtka ZDL Arhitekti. Marina se savršeno uklopila u samu uvalu, dok linije zgrada prate krške stijene, a nova hortikultura je samo nastavak postojeće vegetacije. Dokaz tome je nedavno dobiveno posebno priznanje Artur 2017. za »realiziran projekt u arhitekturi i turizmu«. Specifičnost ove uvale su i brojni izvori slatke vode koja se u velikoj količini slijeva s velebitskog gorja. Nekad je obližnje stanovništvo dolazilo prati rublje u uvalu. Perače rublja zamijenili su nautičari.
– S obzirom na to da je uporabna dozvola dobivena u srpnju prošle godine, ovo je prva prava sezona u koju uprava marine kreće spremnija i opremljenija nego lani. Unatoč lanjskom kasnom ulasku u sezonu, realizirano je 70-ak godišnjih ugovora, od čega se većina odnosi na ugovore u suhoj marini, gdje je hala gotovo puna plovila. Tijekom zime marina se predstavila na sajmovima nautike u Düseldorfu i Tulnu. Pored toga, uloženo je puno u marketing u vidu reklamnih materijala, oglasa u časopisima, reklamiranja na webu i društvenim mrežama, objašnjava direktor Mitan marine Tomislav Salopek.
Razdoblje između dviju ljetnih sezona idealno je i za nove investicije, pa je tako u suhoj marini postavljena mostna dizalica za plovila do 20 tona te će početkom ljeta i u marini biti postavljena konzolna dizalica iste nosivosti.
Gaz za mega jahte
– Poznat je problem nedostatka prave profesionalne benzinske stanice na području od Rijeke do Zadra s agregatima s brzim protokom goriva. Brzina protoka, zavisno o vrsti goriva, iznosi od 40 do 200 litara u minuti, a ukupni je kapacitet tankova 120 kubika. Izgradnjom ovakvog lukobrana, kakvog nema na širem obalnom području, omogućen je prihvat većih plovila kao što su brodovi za prijevoz turista i privatnih većih jahti. S ovakvom ponudom pruža se šansa Velebitskom kanalu da postane plovni kanal u pravom smislu te riječi s obzirom da treba priznati da su plovne rute nautičara dosad uglavnom bile okolnim putem oko Krka – smatra direktor Salopek.
Mini hotel, eventi i izleti
U Mitan marini smatraju da je sjeverna obala Krka prirodni magnet za nautičare željne istraživanja brojnih samotnih uvala i uvalica gdje mogu uživati u nečemu što je njima često najbitnija stvar, a to je mir i zvuci prirode. To je ujedno i najveći adut akvatorija.
– Tijekom ljeta goste marine očekuju brojna događanja te gastronomske večeri uz glazbu i degustacije. Za goste željne avanture i svježije klime, pripremit će se izleti u novljansko zaleđe, po nepreglednim planinskim putevima, bilo vozilima ili pješice – najavljuje direktor marine smještene na istočnom ulazu u Novi.