Vrijedan posao

Luksuzna jahta na remontu: “Crystal Esprit” u kraljevičkom škveru

Orjana Antešić

Crystal Esprit u Brodogradilištu Kraljevica / Snimio Roni Brmalj

Crystal Esprit u Brodogradilištu Kraljevica / Snimio Roni Brmalj



U kraljevičko brodogradilište uplovio je na remont manji kruzer »Crystal Esprit« koji će zadržati još idućih desetak dana. Riječ je o najnovijoj prinovi u floti Crystal Cruises, čiji je mega kruzer »Crystal Serenity« prošlog lipnja prvi put pristao u riječku luku. 


Za razliku od 250 metara dugog »Serenityja« koji prima tisuću putnika, »Crystal Esprit« manji je kruzer, zapravo jahta od osamdesetak metara, a sa svojih šest zvjezdica nudi vrhunski luksuz za svega 60 putnika, o kojima brine osamdeset članova posade. 


Zapovjedništvo nad ovim plovećim luksuzom preuzeo je Kostrenjanin Nenad Willheim, koji je lani bio dozapovjednik na »Serenityju«, a čitateljima Novog lista poznat po akciji spašavanja prije nekoliko godina kada je, zajedno s ostalim članovima posade »Crystal Serenityja«, od olujnog nevremena spasio dvojicu sudionika najzahtjevnije veslačke utrke preko Atlantika – Talisker Whisky regate. 




Kako doznajemo od Ivana Ivića, vlasnika Dalmonta koji je preuzeo koncesiju brodogradilišta u Kraljevici, ovo im je šesti brod na remontu ove godine. Vrijednost radova koji će se obaviti na »Crystal Espritu« penje na oko 150.000 dolara. Odmah nakon ovog manjeg remonta, brod odlazi po putnike u Dubrovnik i nastavlja dalje prema Veneciji i, po svemu sudeći, »Crystal Esprit« ove će se sezone često viđati na krstarećim rutama Jadranom, ali u kvarnerskom akvatoriju, pred Opatijom.


Ivić iz Dalmonta zadovoljan je prošlom poslovnom godinom u preuzetom kraljevičkom brodogradilištu, u kojem su obavili ukupno 15 remonta, a u ovoj godini nadaju se i prvim novogradnjama. Vlasnik Dalmonta kaže da su u ozbiljnim razgovorima za novogradnje, ali zasad, kaže, zbog tijeka pregovora ne može otkriti o kojim je potencijalnim brodovima i naručiteljima riječ. Ivić vjeruje da će do polovice ove godine uspjeti finalizirati i potpisati ugovor za gradnju jednog broda što bi Kraljevicu, nakon duge pauze i stečaja bivšeg Brodogradilišta, ponovno uvrstilo na mapu gradnje novih brodova.