Angažirali neovisne konzultante

Jadran d.d. izrađuje Strateški poslovni plan društva do 2025. godine

Portal Novilist.hr

NL arhiva

NL arhiva

"Stručnjaci konzultantske kuće Horwath HTL će, u suradnji sa menadžmentom Jadrana i lokalnom zajednicom, objektivno sagledati postojeći tržišno-financijski položaj portfelja Jadrana te definirati optimalne poslovne modele za daljni razvoj raznovrsnog portfelja, oblikovati razvojnu viziju i moguće projekte unaprjeđenja i razvoja, što bi za cilj trebalo imati dodatna ulaganja u podizanje kvalitete objekata Jadrana", piše u priopćenju

Tvrtka Jadran d.d. izrađuje Strateški poslovni plan društva do 2025. godine, priopćila je Uprava te crikveničke tvrtke.Angažman stručnjaka neovisne međunarodne savjetodavne kuće specijalizirane za turizam rezultirat će prijedlogom konkretnih mjera za ostvarivanje još bolje tržišne pozicije i povećanja vrijednosti Jadran d.d. iz Crikvenice, pojašnjeno je u priopćenju tvrtke Jadran d.d. “Turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, u sklopu pripreme tvrtke za daljnji razvoj te moguću promjenu vlasničke strukture, temeljem provedenog javnog natječaja angažirala je uglednu nezavisnu međunarodnu savjetodavnu kuću Horwath HTL specijaliziranu za hotelijerstvo i turizam.Stručnjaci konzultantske kuće Horwath HTL će, u suradnji sa menadžmentom Jadrana i lokalnom zajednicom, objektivno sagledati postojeći tržišno-financijski položaj portfelja Jadrana te definirati optimalne poslovne modele za daljni razvoj raznovrsnog portfelja, oblikovati razvojnu viziju i moguće projekte unaprjeđenja i razvoja, što bi za cilj trebalo imati dodatna ulaganja u podizanje kvalitete objekata Jadrana”, piše u priopćenju.“Horwath HTL regionalni je savjetodavni lider u turizmu i član najveće svjetske savjetodavne mreže specijalizirane za turizam, a do sada je dao podršku investitorima u više od 400 projekata turističkog razvoja. Područja izvrsnosti međunarodne savjetodavne kuće su upravo master planovi, strategije, destinacijski menadžment, strateško i operativno savjetovanje kompanija u turističkom sektoru, a referentna lista u suradnji s ostalim uredima globalnog Horwath HTL uključuje čak sedam od deset najvećih globalnih hotelskih kompanija poput Hiltona, Starwooda, Marriotta i Intercontinentala kao i vodeće hrvatske hotelske kuće poput Maistre i Ilirije iz Biograda”, pojašnjava se u priopćenju.Kako najavljuju iz Uprave tvrtke Jadran d.d., angažman stručnjaka trajat će oko 2 i pol mjeseca, a rezultirati će izradom Strateškog plana poslovanja Jadrana d.d. za razdobolje od 2016. – 2025. godine koji će uključivati analizu kompletnog poslovanja Jadrana, prijedlog vizije i razvojnih uporišta, prijedlog pozicioniranja i razvojnih projekata portfelja Jadrana s investicijskim planom, ocjenu tržišno-poslovnog potencijala, te procjenu poslovne vrijednosti Jadrana. 

“Poslovanje Jadrana nakon izlaska iz stečaja potpuno je stabilizirano, pokrenut je veliki investicijski ciklus usmjeren na povećanje kategorizacije objekata, a istovremeno kontinuirano rastu i naturalni i financijski pokazatelji poslovanja tvrtke. U sklopu investicijskog ciklusa već su podignute kategorije hotela Slaven, Omorika, zadržana je kategorija hotela Kaštel kojem je prijetio pad kategorije, a uspješno je okončana i investicija u kampu Selce čime je taj kamp postao najviše kategorizirani kamp na crikveničkoj rivijeri. Za sljedeću godinu najavljuju se investicije u hotel Omorika čime bi taj hotelpostao prvi Jadranov hotel sa četiri zvjezdice, a velike investicije u idućoj godini čekaju i još neke hotele u portfelju Jadrana”, piše u priopćenju.


Međutim, kako kažu u Upravi ove najveće crikveničke hotelske kuće, postoje veliki kompleksi koje će možda trebati i preorjentirati, poput Kačjaka i Ad Turresa koji zajedno prelaze 500 smještajnih jedinica odnosno mogu primiti preko 1100 gostiju i za takve investicije potrebno je pomno programiranje i model po kojem će se stvoriti dodatna vrijednost i povećati konkuretnost na međunarodnom tržištu.”Iznimno sam ponosan što smo Jadran od tvrtke slučaj, od izmučene tvrtke poznate po najvećem i jednom od najkompliciranijih stečajnih postupaka u zemlji, u kratkom roku uspjeli transformirati u zdravu i uspješnu tvrtku. Tvrtku koja ponovno zapošljava, vlastitim snagama razvija i gradi, koja na vrijeme plaća sve svoje obveze, koja ulaganjima povećava vrijednost svojim objektima, koja privlači sve više turista i koja podiže atraktivnost i zaradu čitavom crikveničkom kraju. Pomoć neovisnih stručnjaka s međunarodnim iskustvom dodatno će nam pomoći u tom pozitivnom zamahu, a s obzirom na planiranu promjenu vlasničke strukture odnosno prodaju dionica većinskog vlasnika, cilj ove Uprave maksimirati je vrijednost tvrtke čime će profitirati svi dioničari. Samo nastavkom vrijednog rada i maksimiranjem vrijednost tvrtke možemo kvalitetno pripremiti tvrtku za privlačenje ozbiljnih investitora, a konačni cilj je ostao isti – vratiti Crikvenicu u vrh hrvatskog turizma”, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana d.d.“Kao najveći pojedinačni vlasnik Jadrana, sa 79,86 posto dionica, upisan je državni Centar za restrukturiranje i prodaju u ime Republike Hrvatske, a manje dioničarske pakete imaju i dobavljači kao i bivši i sadašnji radnici. Strategijom upravljanja i raspolaganja imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske i operativnim planovima Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom dionice Jadrana u vlasništvu države određene su za prodaju, a ovaj Strateški plan trebao bi ponuditi optimalne modele za tu akciju”, piše u priopćenju Uprave tvrtke. Kako tvrdi Uprava tvrtke, Jadran ove sezone bilježi odlične rezultate, u prvih osam mjeseci Jadran je u svojim objektima ostvario ukupno 1,8 posto više noćenja nego u istom razdoblju lani, turistički dolasci su u istom razdoblju porasli 8,24 posto, od čega u hotelima 5,9 posto, a u kampovima čak 13,37 posto, a prihod Jadrana iz hotelske djelatnosti u osam mjeseci ove godine dosegnuo je 52,2 milijuna kuna i veći je 5,67 posto od lanjskog.