Novi Vinodolski

BESPLATNE EDUKACIJE Kako dospjeti na prvu stranicu Google tražilice?

Nataša Car

Sudionici novljanskih edukacija u trenucima pauze / Snimila Nataša CAR

Sudionici novljanskih edukacija u trenucima pauze / Snimila Nataša CAR

Cilj je bio djelatnike naučiti da ne komuniciraju samo reklamama već da stvore sadržaj koji je zanimljiv korisnicima



NOVI VINODOLSKI Turistički djelatnici odazvali su se na besplatne edukacije u sklopu kojih su dobili konkretne informacije o »Brandingu kroz content marketing« i »SEO copywritingu«. Cilj radionica je podizanje prepoznatljivosti destinacije i uspješno prezentiranje ponude online kanalima, a sudionici smatraju da su ovakve edukacije potrebne i korisne.


Na prvoj radionici ispred organizatora, Grada Novog Vinodolskog, sudionike je pozdravila Sandra Ristić koja je rekla da se nada da će nakon radionica svi moći bolje promovirati proizvode kojih u Novome ne nedostaje. Radionice je održao Kiosk Studio iz Zagreba.


Prva radionica bila je svojevrsni uvod u tematiku brandinga i marketinga koja je pokazala sudionicima kako destinaciju učiniti prepoznatljivom, a na subotnjoj radionici sudionici su konkretno naučili koji faktori utječu na plasman među rezultatima na Google tražilici te na koji način optimizirati web stranicu kako bi se našla na prvoj stranici rezultata tražilice.




U Kiosk Studiju naglasili su da je fokus radionica bio sadržaj, a cilj je bio turističke djelatnike naučiti da ne komuniciraju samo reklamama, već da stvore sadržaj koji je koristan i zanimljiv korisnicima. Digitalni napredak donio je sa sobom načine i alate kojima se točno može vidjeti što korisnici traže, dakle ne treba pretpostavljati. Sve ove informacije olakšavaju kreiranje prave ponude i njezinu uspješnu promociju.


U Americi je ulaganje u digitalni marketing već prešlo ulaganje u tradicionalne oblike marketinga, no u Hrvatskoj još zaostajemo. Ipak, to je dobar znak za sve one koji žele ovim putem uloviti potencijalne goste jer je konkurencija još relativno slaba. Zasad nam najviše stranci »kradu« prostor pa su često na Googleu najpopularniji rezultati o hrvatskim destinacijama strani blogovi i web stranice.


U analizi rezultata Google tražilice za Novi Vinodolski u Kiosk Studiju nisu mogli navesti ponudu koja se istaknula i koja bi motivirala nekoga na dolazak. Ne znači da ponuda ne postoji, no nije dovoljno dobro plasirana na webu. Ovaj problem prisutan je na nacionalnoj razini, ne samo u Novome. Ne čudi stoga da je odaziv na radionice bio dobar, a sudionici su imali pozitivne reakcije na edukacije održane u Marini Novi.