Dobar početak

Turistički promet u siječnju i veljači: Karneval i kongresi oživili Opatiju zimi

Marina Kirigin

Foto M. Aničić

Foto M. Aničić

U prva dva mjeseca ostvareno je 56.400 noćenja, od čega 89 posto u hotelima, a najviše posjetitelja stiglo je zbog kongresa te zbog karnevalskih manifestacija – Dječjeg korza i Balinjerade



OPATIJA Turistički promet Opatije u prva dva mjeseca ove godine na razini je prošlogodišnjih rezultata. U navedenom razdoblju na području Turističke zajednice grada Opatije ostvareno je 56.400 noćenja. Najviše noćenja ostvarili su domaći gosti (20.914 noćenja – udjel 37 posto), zatim gosti iz Austrije (8.510 noćenja – udjel 15 posto), gosti iz Italije (6.522 noćenja – udjel 12 posto) i iz Slovenije (5.921 noćenja – udjel 11 posto), a 89 posto noćenja ostvareno je u hotelskom smještaju. U Turističkoj zajednici Grada Opatije zadovoljni su ovakvim turističkim prometom, posebice odazivom posjetitelja na opatijske karnevalske manifestacije, Dječji karnevalski korzo i Balinjeradu.


Velike investicije


Zimski period godine mnogi su hotelijeri i ugostitelji iskoristili za investiranje u svoje objekte, pa se tako na području Opatije trenutno grade dva kupališta, ono Angioline i hotela Savoy, a do ljeta u funkciji bi trebao biti i ičićanski hotel u izgradnji. I objekti opatijske hotelske grupacije »Milenij hoteli« ove su zime »podvrgnuti« značajnim ulaganjima. U sklopu hotela Četiri opatijska cvijeta uređen je i već u funkciju stavljen Conference park, a značajna ulaganja u hotel Milenij još uvijek traju.


– Conference park odmah po otvaranju počeo je raditi puno parom. U protekla dva mjeseca imali smo velik broj gostiju, ali i velika kongresna događanja. U našim hotelima i lovranskom hostelu su za udarnih karnevalskih vikenda u Opatiji i Rijeci boravile karnevalske grupe, a imali smo i individualne goste čiji je razlog dolaska bio karneval, ali i i predah i opuštanje od svakodnevnice pa su vrijeme iskoristili i uživali u našim wellness programima. Mogu reći, da smo vrlo zadovoljni rezultatima koje smo ostvarili u siječnju i veljači u otvorenim objektima, odnosno onima koji nisu bili podvrgnuti novim ulaganjima – rekao je Ivan Sarajlić, voditelj korporativnih komunikacija opatijskih Milenij hotela.


Kongresni gosti




Koliko su kongresni gosti za sveukupnu opatijsku privredu bitni, potvrđuje i Verica Stanić, vlasnica bistroa Yacht Club u opatijskoj luci. Kaže kako su siječanj i prva polovica veljače za njih standardno loši, međutim kako je posao »živnuo« u drugoj polovici drugog mjeseca.


– Nakon Nove godine, kada se hoteli zatvore, nama posao izuzetno padne, međutim zahvaljujući seminarima i kongresima u veljači smo »oživjeli«. Kongresni gosti koji su nam dolazili naručivali su butelje i imali raskošne narudžbe pa mogu reći da smo zadovoljni kako smo poslovali. Vikendima su nam dolazili i Slovenci, ali sve je to zanemarivo u odnosu na korist koju imamo od kongresnih zbivanja i gostiju u Opatiji – govori Stanić koja svoj ugostiteljski objekt drži otvorenim tijekom čitave godine i radi sa kompletnom ekipom. Zato, kaže, bi joj vrlo značajno bilo da u zimskom periodu godine Opatija privuče još veći broj kongresnih događanja.