Snimio Marko GRACIN
Financijsko izvješće za 2014. godinu usvojeno je na ožujskoj sjednici opatijskog Turističkog vijeća gdje je pohvaljen rad aktualne direktorice Suzi Petričić
OPATIJA Prihodi Turističke zajednice Grada Opatije u 2014. godini iznose 8,6 milijuna kuna, što je 9 posto više od planiranih i za čak 27,5 posto više u odnosu na ostvarene prihode u 2013. godini. Na račun boravišne pristojbe uprihodilo se 4,4 milijuna kuna, što je 4,6 posto više od plana i 2,3 posto više u odnosu na ostvarenje u 2013. godini.
Park Angiolina, obalno šetalište, Portić i park oko Umjetničkog paviljona Juraj Šporer tijekom iduća tri mjeseca odzvanjat će glazbom. Od početka ožujka do kraja svibnja na svim navedenim lokacijama svakog vikenda i praznicima gosti Opatije i Opatijci moći će uživati u atraktivnoj muzičkoj kulisi, u kojoj će se zasvirati melodije tipične za »Kraljicu Jadrana«. Slušat će se skladbe poznatih izvođača vezanih uz Opatiju i opatijske festivale, ali i ambijentalna i zabavna glazba koja će dodatno obogatiti doživljaj boravka u najpoznatijem gradskom parku. Ovaj novi program Turističke zajednice Grada Opatije upotpunit će i niz ostalih događanja koja će se u Opatiji održati tijekom proljeća, među kojima su aktivni programi u sklopu manifestacije Ožujak – oaza wellnessa, Uskrs u Opatiji, Festival kave i Gourmet priča Opatijske rivijere, rečeno je na sjednici Turističkog vijeća Opatije.
U 2014. godini ostvareni su rashodi u iznosu od 7,6 milijuna kuna, što je 16,6 posto više u odnosu na ostvarene prihode u 2013. godini i 1,3 posto manje od plana rashoda za 2014. godinu.
U prosincu prošle godine bilo je planirano prenošenje viška prihoda u iduću godinu u iznosu od 146.000 kuna, međutim, stvarni prijenos viška u 2015. godinu iznosi 971.700 kuna što je najvećim dijelom rezultat naplate potraživanja iz 2013. godine od međunarodnih fondova te ostvarenja većeg prihoda od boravišne pristojbe i turističke članarine od plana, obrazloženo je opatijskim turističkim vijećnicima, na što su oni pohvalili rad ureda TZ-a Opatija i direktoricu Suzi Petričić.
Za administrativne rashode u 2014. godini izdvojeno je 1,8 milijuna kuna, nešto manje od plana, od čega rashodi za radnike ureda iznose 1,3 milijuna. Za manifestacije je izdvojeno 3,2 milijuna kuna, a na online i offline komunikaciju gotovo 800.000 kuna. Za sajmove, studijska putovanja i posebne prezentacije otišlo je 336.000 kuna, a na interni marketing 85.800 kuna, stoji u financijskom izvješću TZ-a grada Opatije za 2014. godinu.