Besplatni sat

Parkiranje u Opatiji i dalje je top tema. Potražili smo objašnjenja kod odgovornih

Srđan Brajčić

Foto: Marin Aničić

Foto: Marin Aničić

Činjenice govore da Opatijci danas koriste neusporedivo veći broj povlaštenih karata u odnosu na period privatnog koncesionara i to na većem broju lokaliteta te nikada nisu manje plaćali za uslugu parkiranja, navodi Igor Štok, direktor tvrtke Opatija 21



OPATIJA Direktor opatijske gradske tvrtke Opatije 21 Igor Štok osvrnuo se na određene netočnosti i insinuacije koje stvaraju negativnu percepciju kod građana u pogledu parkirališta kod groblja Volosko. Naime, Štok upozorava na činjenicu da ta lokacija namjerno nije stavljena u grupu parkirališta gdje je dozvoljeno povlašteno parkiranje iz sasvim opravdanog razloga.


– Ovo parkiralište je prvenstveno u funkciji građana koji nažalost moraju obavljati pokope svojih najmilijih i za one koji dolaze obići svoja grobna mjesta. Stoga želju vašeg čitatelja smatram neopravdanom, te svrha uvođenja naplate nije bila da se zaradi, već da se prvenstveno uvede reda i osigura neophodna mjesta za građane koji pohode groblje. Istovremeno na lokaciji Volosko, novim režimom parkiranja omogućilo se neusporedivo više pogodnosti građanima nego li je bilo u vrijeme privatnog koncesionara.


Nove zone naplate


Kao prvo, ukinuta je 0. zona, a cijelo Volosko postala je 1. zona parkiranja te je samim time u potpunosti zona povlaštenog parkiranja, ističe direktor Opatije 21. Napominje također da se izašlo ususret i iznajmljivačima tako da se njihovim gostima omogućilo povlašteno parkiranje na području cijelog Voloskog.

– Podsjećam da je prije to isto bilo moguće samo na jednoj lokaciji. Nadalje, iako Općim uvjetima parkiranja na lokaciji groblja Volosko nije predviđeno korištenje tzv. besplatnog sata iz prije navedenog razloga, tvrtka Opatija 21 to tolerira nakon što je uveden ulični sustav naplate. Stoga smatram da nema mjesta negativnom kontekstu o navedenoj problematici, već dapače, činjenice govore da Opatijci danas koriste neusporedivo veći broj povlaštenih karata u odnosu na period privatnog koncesionara i to na većem broju lokaliteta te nikada nisu manje plaćali za uslugu parkiranja, navodi Igor Štok i dodaje kako isto vrijedi i za zaposlenike koji dolaze u Opatiju zarađivati svoj kruh.




– Stvorene su četiri zone povlaštenog parkiranja koje pokrivaju cijelo područje grada. Tzv. »besplatni sat« koristi gotovo 3.000 vozila u vlasništvu Opatijaca, što je složit ćete se ogroman broj uzimajući u obzir da imamo samo 1.150 parkirališnih mjesta u našem gradu. Uvođenjem naplate na novim lokacijama kao Križiće, Brajšin prolaz ili Dobrilina ulica, onemogućilo se stranim turistima višednevno besplatno parkiranje u centru grada a stanarima je omogućen lakši pristup parkirališnim mjestima u blizini njihovih domova.


NIje preskupo


U lipnju smo uveli čak 30 posto popusta na parking bon za vremenski period do 30. rujna, čime smo smanjili cijenu parkiranja za 30 posto na području cijelog grada, podsjeća Štok koji se osvrnuo i na naplatu parkiranja na lokaciji Carmen Silve.


– Ona je u funkciji radničkih povlaštenih karata za zaposlenike koji nisu iz Opatije, te kao takva u potpunosti zadovoljila svoju namjenu jer ju koristi 100-tinjak pretplatnika. Iz svega navedenog smatram da u jeku turističke sezone grad Opatija učinio maksimum za svoje građane a komparirajući to s ostalim destinacijama, Opatiju svrstavamo u cjenovno najniže destinacije, navodi direktor Opatije