Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
15. listopada 2019.
Pisma zvana čežnja

PROBLEMI U OPATIJI 'Stanujemo sto metara od zgrade pošte, ali poštari na naše adrese ne dolaze'

Foto: M. ANIČIĆ
Foto: M. ANIČIĆ
Autor:
Objavljeno: 12. srpanj 2019. u 21:13 2019-07-12T21:13:27+02:00

Dok mještani Opatije kažu da su im poštanski sandučići još od lipnja prazni, u Hrvatskoj pošti kažu da nisu primili niti jedan prigovor

OPATIJA - Stanujemo stotinjak metara od zgrade opatijske Pošte, ali bi nam, kako se čini, pisma brže dolazila putem »goluba pismonoše«, nego putem njihove dostave koja još od mjeseca lipnja ne funkcionira kako treba. Mještani Opatije iz ulica Augusta Šenoe i Miroslava Krleže već neko vrijeme, tijekom šestog i sedmog mjeseca, uglavnom ne dobivaju poštanske pošiljke.

Naši su poštanski sandučići nažalost prazni, a poštari na naše adrese ne dolaze – ispričali su nam stanovnici dijela Opatije koji su zamolili pomoć medija u njihovoj »potrazi za pošiljkama« i - poštarom!

Naime, kako bi došli do različitih pošiljaka, mještani osobno dolaze u poštu i raspituju se o prispjelim pismima, računima, medicinskoj dokumentaciji, raznim obavijestima i sl., a kako bi pomogla svom kvartu, jedna je mještanka u više navrata čak i preuzela ulogu poštarice i razdijelila susjedima ono što je mogla, od gradskog lista nadalje...

Pozivnice kasne

Nadovezujući se na ovu »poštarsku bajku« iz Opatije, u kojoj međutim nije problem jedno sporo i zagubljeno ljubavno pismo kao u poznatom literarnom djelu, već navodno daleko više nedostavljenih pisama, korisnici usluga Hrvatske pošte s područja opatijske rivijere su već u nekoliko navrata upozorili kako im pošiljke stižu izuzetno kasno, premda su poslane ponekad čak i iz istoga grada.

Dakle, pozivnice za neke događaje na opatijske adrese dolaze s tolikim zakašnjenjem, čak i dva tjedna nakon samih događaja, a još su veći problemi kod pristizanja važne dokumentacije, poput obavijesti i računa putem Hrvatske pošte.

S obzirom na to da na licu mjesta, u opatijskoj Pošti nisu smjeli davati izjave za medije, pisali smo nadležnima za odnose s javnošću u Hrvatskoj pošti u Zagrebu putem e-pošte i dobili brz odgovor.

– Provjerom na terenu nisu utvrđene nepravilnosti u dostavi te na tom području trenutačno nema pošiljaka s prekoračenjem rokova. Bilo je određenih poteškoća kada se poštar koji radi na tom rajonu razbolio, no sve je stabilizirano kroz nekoliko dana i bez većih prekoračenja roka dostave.

Za navedeni period i navedene ulice nismo zaprimili niti jedan prigovor korisnika. Pozivamo sve korisnike da svoje prigovore upute našoj Službi za korisnike putem adrese e-pošte: info@posta.hr ili telefonom na 072 303 304.

Ispitivanje slučaja

Želimo napomenuti da svim prigovorima pristupamo ozbiljno te se obavljaju provjere na terenu. Služba za korisnike će po primitku prigovora u propisanim rokovima ispitati slučaj te korisniku dostaviti odgovor.

Hrvatska pošta obavlja poštanske usluge u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama, Pravilnikom o obavljanju univerzalne usluge, općim uvjetima poslovanja te aktima Svjetske poštanske unije u međunarodnom prometu.

Dnevno se u Hrvatskoj uruči oko 1.300.000 pošiljaka, a ako i dolazi do kašnjenja ili problema s dostavom, to nikako nije pravilo, već iznimka – odgovorili su na naš upit iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.