Jači od konkurencije

Opatijska agencija Katarina Line u Londonu primila prestižnu nagradu

Biljana Savić

Još jedna velika pohvala za opatijsku agenciju – Katica Hauptfeld i njezina djelatnica na turističkom sajmu u Londonu

Još jedna velika pohvala za opatijsku agenciju – Katica Hauptfeld i njezina djelatnica na turističkom sajmu u Londonu

Riječ je o nagradi grupacije turoperatora »All leisure group« za destinacije u Europi, a kako ističe Katica Hauptfeld, ova im nagrada jako puno znači jer je riječ o ogromnoj grupi turoperatora koja je vrlo cijenjena u Irskoj, Velikoj Britaniji i Škotskoj, a konkurencija je iznimno velika 



OPATIJA Opatijska agencija Katarina Line na ovogodišnjem je WTM sajmu u Londonu osvojila prestižnu nagradu grupacije turoperatera »All leisure group« za destinacije u Europi. Vlasnica ove agencije Katica Hauptfeld navodi da joj je nagrada posebno važna zbog iznimno velike konkurencije. 


– Upravo zbog najveće i najozbiljnije konkurencije u ovoj kategoriji, ovo je najprestižnija nagrada koju smo dobili upravo zbog povećanja aranžmana u 2015. godini. Izuzev toga što su aranžmani vrlo dobro prodani, od strane potrošača imali smo pohvale za kvalitetu, originalnost i kreativnost i sve je pridonijelo tome da dobijemo nagradu. Ova nam nagrada jako puno znači jer je riječ o ogromnoj grupi turoperatora koja je vrlo cijenjena u Irskoj, Velikoj Britaniji i Škotskoj, pa nam je velik uspjeh to što smo naše aranžmane ubacili u njihove kataloge, posebice stoga što se radi o aranžmanima i na kopnu, i na moru, kaže Hauptfeld i dodaje da su Englezi vrlo zahtjevna publika.


Obiteljski posao 


– Englezima se nudi čitav svijet i činjenica da smo baš mi u Hrvatskoj dobili tu nagradu je velika promidžba za Hrvatsku i Kvarner, zaključuje Hauptfeld. Navodi da je Katarina Line agencija koja uvijek radi originalne i posebne aranžmane i da je u 2015. godini imala više od 2 tisuće putnika, te da su u bookingu za 2016. godinu već u plusu u odnosu na isto razdoblje ove godine. Inače, Katica Kauptfeld je ovogodišnja dobitnica nagrade za životno djelo Grada Opatije, a Katarina Line je treća po veličini turistička agencija u Hrvatskoj. Po nekim pokazateljima – visini plaće i profita – čak se može govoriti i o vodećoj agenciji, uvažavajući pritom činjenicu da Katarina Line nije produkt hrvatske pretvorbe i privatizacije. Riječ je o obiteljskom poslu koji je počeo od nule i danas, 23 godine kasnije, nalazi se pred novim poslovnim izazovima. Iako se Katarina Line u javnosti najčešće percipira kao kruzing agencija, istina je da ova agencija godišnje u Hrvatsku dovede sto tisuća gostiju, a od toga se svega trećina odnosi na krstarenja. 


Godišnje na 50-ak sajmova 




Dakle, za dvije trećine gostiju Katarina Line organizira kopnene turneje, najčešće autobusima, ili boravak u hotelima i apartmanima.


– Čini mi se da nema zemlje na ovom svijetu s kojom mi ne surađujemo. Godišnje posjetimo 50-ak svjetski značajnih sajmova. S Iranom, doduše, dosad nismo radili. No, znamo da se radi o izuzetno zahtjevnim gostima. Upravo u tome i vidimo velike poslovne izazove. Ipak su naši najčešći gosti iz tzv. zemalja Commonwealtha: Australije, Novog Zelanda, Južne Afrike… Naravno, to možemo pripisati činjenici da sam odrasla u jednoj takvoj zemlji, tako da dobro znam što oni žele vidjeti, ali i doživjeti u Hrvatskoj – kaže Katica Hauptfeld.