Sjajni rezultati

Novi rekord: Na Krku već u rujnu dosegnuli lanjski turistički promet

Mladen Trinajstić

Foto: Sergej Drechsler

Foto: Sergej Drechsler



RIJEKA Mađarskim turistima Hrvatska je najvažnija inozemna destinacija, što potvrđuje i činjenica da su do kraja rujna premašeni ukupno ostvareni dolasci i noćenja cijele 2017. godine. Prema podacima sustava eVisitor, s mađarskog tržišta lani je ostvareno nešto više od 572.000 dolazaka i tri milijuna noćenja, dok je u dosadašnjem dijelu turističke godine ostvareno oko 595.000 dolazaka i 3,1 milijun noćenja, što predstavlja rast od 8 posto u dolascima i 6 posto u noćenjima. Početkom godine postojao je strah da bi zbog značajne promjene tečaja nacionalne valute mogla poskupjeti inozemna putovanja, no gospodarski rast utjecao je i na povećan interes za odmorom izvan granica Mađarske, a dobar dio toga osjetila je i Hrvatska koja se pokazala kao hit destinacija. U HTZ-u smatraju da je riječ o važnom tržištu.


– Mađarsko tržište se za hrvatski turizam već tradicionalno nalazi među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet. Nastavit ćemo s fokusiranom promocijom među mađarskim ljubiteljima putovanja koji vrlo dobro poznaju naše destinacije i našu ponudu te kao takvi predstavljaju naše vjerne i cijenjene goste – izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je Mađarska jedno od ključnih tržišta s pozitivnim utjecajem na produljenje turističke godine. Dosadašnja kretanja turističkog prometa pokazuju kako se većina turističkog prometa s mađarskog tržišta realizira u individualnom segmentu, dok se manji dio odnosi na organizirana putovanja, što potvrđuje tezu da Mađari jako dobro poznaju hrvatske destinacije i regije, smatra Ivana Herceg, nova direktorica Predstavništva HTZ-a u Mađarskoj.


– Najviše dolazaka i noćenja mađarskih turista ostvarile su destinacije Crikvenica, Vir, Rovinj, Opatija, Medulin, Rab, Zadar, Lopar, Poreč, Zagreb i Vodice. Od smještaja preferiraju obiteljski smještaj koji u ukupnom prometu ostvaruje udio od oko 50 posto, dok se oko 23 posto ukupnih dolazaka realizira u hotelima – izjavila je Herceg, najavivši poslovnu radionicu za hrvatske i mađarske subjekte koja će se održati 15. listopada u Akademiji znanosti u Budimpešti. Brojni hrvatski i mađarski turistički subjekti u sklopu radionice imat će priliku za dodatnim unapređenjem suradnje, odnosno još boljim povezivanjem ponude i potražnje u organiziranom segmentu koji uključuje turističke agencije i turoperatore.




Prijave za sudjelovanje otvorene su do 5. listopada putem obrasca dostupnog na stranicama Hrvatske turističke zajednice. Mađari kao veliku prednost Hrvatske ističu sigurnost, dobru povezanost autocestama i blizinu pa jedan od osnovnih ciljeva ove radionice podrazumijeva povećanje broja dolazaka i noćenja u pred i posezoni te povećanje suradnje u kontinentalnom dijelu Hrvatske.