Foto Marin Aničić
Očekujemo između 400 i 500 etiketa vina. Od posebnih programa, tu je gostovanje udruge Vino i vruja koja donosi vina što su godinu dana odležala na morskom dnu, kao i delicije od čokolade – istaknuo je Zoran Zdelar u ime organizatora
OPATIJA Za razliku od lani, kad je prvo izdanje Međunarodnog festivala vina i delicija Kvarner Wine Fest bilo smješteno na prijelazu svibnja u lipanj, ove se godine održava već krajem ovog tjedna, 26. i 27. travnja. Novost je i smještaj jer se iz »Marina Cvetkovića« program seli u Centar Gervais u središtu Opatije.
A da ni ove godine neće nedostajati zanimljivosti za posjetitelje, pokazuje podatak da dolazi čak 70 izlagača iz svih država regije – od Srbije do Italije, a očekuje se i izlagače iz Francuske. Osnovni su to podaci s konferencije za novinare održane u hotelu Navis na Preluku koju je organizirala OFC Agency.
– Uz neznatne modifikacije, ovogodišnji Kvarner Wine Fest bit će na razini prošlogodišnjeg. Očekujemo između 400 i 500 etiketa vina, a od posebnih programa izdvajam gostovanje udruge Vino i vruja koja donosi vina što su godinu dana odležala na morskom dnu, kao i posebne delicije od čokolade – istaknuo je Zoran Zdelar, član uprave OFC Agency, organizatora Festivala.
Organizaciju festivala pohvalila je i Irena Peršić Živadinov, direktorica Turističke zajednice Kvarnera, koja je također najuža potpora KWF-a.
– Kad smo pokretali Kvarner Gourmet, ideja nam je bila da je čine upravo ovakva događanja zahvaljujući kojima se promovira gastronomske i eno posebnosti naše županije, podiže tu specifičnu kulturu, ali i produžava turističku sezonu – naglasila je Peršić Živadinov.
Sličnim je riječima KWF opisala i Željka Stašić, predstavnica Turističke zajednice Opatije.
– Podržavamo sve manifestacije koje naglašavaju dominantni karakter opatijskog turizma, a Kvarner Wine Fest je svakako jedan od njih, jedan od onih koji uzdiže i naglašava našu gastronomsku ponudu i cjelogodišnji karakter turizma – istaknula je Željka Stašić.
Potpora HGK ŽK Rijeka
Kvarner Wine Fest posebno podupire HGK ŽK Rijeka. Razlog je posvećenost KWF-a promociji autohtonih regionalnih i hrvatskih nacionalnih proizvoda te poslovnom povezivanju proizvođača iz djelatnosti ugostiteljstva, turizma i trgovine. HGK ŽK Rijeka zbog svega na festivalu ima svoj izložbeni prostor na kojem će između ostalog predstaviti publikaciju Vinska putovnica Primorsko-goranske županije, koja ima cilj valorizirati i promovirati eno ponudu regije, povezati proizvođače vina s HORECA sektorom i podići svijest o postojanju domaćih eno-gastro proizvoda kojima Županija obiluje.