Dvodnevna konferencija

Internet Adria u Opatiji: Kako klikove pretvoriti u turistička noćenja

Marina Kirigin

Snimio: MarinAničić

Snimio: MarinAničić

Internet Adria je prva konferencija o digitalnom marketingu i tehnologijama, koja je u cijelosti posvećena turističkom sektoru



OPATIJA Konferencija o digitalnom marketingu i tehnologijama Internet Adria, u cijelosti posvećena turizmu, održava se u četvrtak i petak (19. i 20. travnja) u Opatiji. Kroz dva dana 25 predavača dat će odgovore kako koristiti najnovije alate i kanale promocije prema sve zahtjevnijem turističkom tržištu. Internet Adria je prva konferencija o digitalnom marketinGU tehnologijama, koja je u cijelosti posvećena turističkom sektoru.


Namijenjena je hotelijerima, turističkim agentima, turističkim zajednicama i DMO-ima koji žele što kvalitetnije i intenzivnije koristiti moderne tehnologije i marketinške kanale za promociju prema sve mlađem tržištu, koje upravo takvim kanalima najviše vjeruje. Tijekom dva dana konferencije, u opatijskom centru Gervais priznati stručnjaci iz Hrvatske i Europe govorit će o društvenim mrežama, online prodaji, modernim medijima i kako oni mogu pomoći u promociji, internetskim prijevarama, booking portalima, načinu online komunikacije te svemu onome što danas čini osnove marketinga u turizmu.


– Danas je možda teže nego ikada odabrati pravi marketinški alat, onaj koji postiže najveći uspjeh, pretvara klikove u noćenja. Tehnologije, alati, no i samo tržište stalno se mijenjaju, a na konferenciji Internet Adria pokušali smo kroz 40 predavanja obraditi najaktualnije teme digitalnog marketinga i prodaje – najavio je voditelj projekta Adriano Požarić iz časopisa Turizam info.