Nakon izlaska iz predstečaja

Veliki investicijski ciklus u Hotelima Njivice: Umjesto derutnih bungalova, gradit će se 80 novih vila

Mladen Trinajstić

Foto: Mladen Trinajstić

Foto: Mladen Trinajstić

Na pet hektara prekrasne šume tik uz more, na mjestu naselja bungalova »Flora«, nastat će kompleks luksuznih malih građevina apartmanskog tipa, kaže Zvonimir Tudorović, predsjednik Uprave njivičke turističke tvrtke koja u razvoj ulaže sto milijuna kuna



NJIVICE Hoteli Njivice jedna je od rijetkih tvrtki koja je postupak predstečajne nagodbe uspješno zaključila na način da niti jedan od naših vjerovnika, kako iz bankarskog sektora tako i dobavljača, neće ostati zakinut ni za lipu dugovanja. Tim nam je riječima upravo zgotovljen višegodišnji postupak finacijskog konsolidiranja tvrtke prokomentirao Zvonimir Tudorović, predsjednik Uprave njivičke hotelijerske kompanije kojoj je sunce zasjalo nakon što je u vlasničku strukturu, u većinskom udjelu, ušao Amerikanac John R. Alm – bivši CEO megakompanije Coca-Cola Enterprises. Hoteli Njivice, valja spomenuti, u probleme nisu zapali zbog lošeg poslovanja već zbog financijsko-obiteljskih »pretumbavanja« njihova bivšeg vlasnika – čabarskog Finvest Corpa odnosno članova obitelji Filipović čiji su financijski repovi ovu, svih proteklih godina zapravo vrlo uspješnu otočnu turističku tvrtku umalo »došli glave«.



Upitan o tome imaju li »Hoteli Njivice«, osim čak 15 milijuna eura vrijednih investicija u kvalitativno repozicioniranje svog smještajnog portfelja (od kojih 4,5 tisuća postelja op.a.) i kakvih »akvizitorskih pretenzija« Tudorović nam otkriva da evidentnim financijskim konsolidiranjem, ali i investicijskim zamahom apetiti te tvrtke polako ali sigurno okreću i ka »vanotočnom« tržištu.


– Osim plana širenja i jačanja unutar Njivica, a koji se u budućnosti, uz »blagoslov« lokalne uprave ogleda i u planu širenja kampa »Njivice« imamo ambiciju istupiti i na nacionalnom planu i to kroz mega projekt podizanja jednog od najboljih kampova na Jadranu – onog na otoku Pagu u čije sam planiranje, razradu i pripremu realizacije uključen i osobno, posredstvom već spomenute tvrtke Effectus koja je, spomenuo sam, suvlasnik Hotela Njivice.




To greenfield ulaganje u 30-hektarsku zonu budućeg kampa »Punta Nova« teško više od 142 milijuna kuna s razlogom je dobilo status nacionalno važne streteške investicije, a uz partnere koji su se investicijski priključili tom ambicioznom projektu, važnu bi polugu u realizaciji trebao odigrati i HBOR.


Sve to, uz spremnost većinskog vlasnika Johna Alma da se i taj projekt uključi u vlasničku strukturu »Hotela Njivice«, razlog je začetka već pokrenutog rebrandinga ove kompanije koja će, izlaskom iz njivičkih okvira, morati dobiti novo organizacijsko ali i vizualno odnosno promocijsko obličje, a na koncu i promijeniti ime. Međutim, o tom, potom, zaključio je Zvonimir Tudorović.



Veliki ulozi


– To tmurno i nesigurno vrijeme sad je definitivno iza nas i nakon što smo sačuvali i posao, i povjerenje gostiju ali i vjerovnika koji su, prepoznajući našu trenutnu snagu i i razvojni potencijal, u spomenutom postupku stali iza nas, sad smo napokon zabrodili punim jedrima u smjeru koji će nas učiniti većim i još značajnijim igračima ne samo krčkog, već i hrvatskog turizma, kaže ambiciozni čelnik, ali i suvlasnik tvrtke koji je posredstvom svoje tvrtke »Effectus« uključen i u vlasničku strukturu Hotela Njivice upravo po modelu po kojem američki poslovni svijet svoj menadžment motivira interesno ga vezujući uz posao čije mu je vođenje povjereno. Ovih dana, nakon još jedne u nizu natprosječno profitabilnih sezona zaključene sa 71-milijunskim prihodom, Hoteli Njivice pokreću novi investicijski ciklus koji će smještajnu ponudu Njivica i otoka Krka dići na značajno višu razinu.


– Sve je spremno za početak radova kojima ćemo u narednim mjesecima u naš kamp, hotele i dijelom već nefunkcionalne bungalove uložiti više od sto milijuna kuna, naglašava Tudorović ističući i da je od 2010. pa do danas, u kapacitete njivičkih hotelijera već investirano gotovo deset milijuna eura, ponajviše u kamp »Njivice« čiji je godišnji prihodovni doprinos s nekadašnjih pet, sada narasao na čak 20 milijuna kuna.


Luksuzni kompleks


– Ove godine značajan novac ide na obnovu restorana i velike, gornje terase našeg hotela »Beli kamik« jednako kao i njegova lobby bara odnosno donje terase, u obnovu i medernizaciju našeg drugog hotela »Jadran« i što je najvažniije i najskuplje – u potpuno rušenje, a potom i gradnju čak 80 novih vila na mjestu našeg ruiniranog naselja bungalova »Flora«.


Ondje će, na pet hektara prekrasne šume tik uz more nastati kompleks luksuznih malih građevina apartmanskog tipa koje ćemo, zbog zahtjevnosti radova ali i građevinsko-dokumentacijskih predradnji, realizirati u dvije godine – dio do idućeg, a ostatak do ljeta 2018. godine. Tudorović nam otkriva i da će dio od planiranih stotinjak milijuna investicijskih kuna ići i na obnovu lounge bara i wellnessa »Stari ribar« koji je trenutno zatvoren.



– Legendarnu »Plavu terasu« vraćamo na mjesto kakvo zaslužuje i to kao dio poduhvata na koji sam posebno ponosan, ustvrđuje predsjednik Uprave Hotela Njivice otkrivajući da pri tom misli na uklapanje odnosno spajanje branda njivičkog restorana Rivica s tom hotelskom kućom. Previše cijenim Dražena Lesicu i njegovu obitelj, ali i »Rivicu« da bih mogao reći da smo kupili taj restoran, a tog barda domaće gastronomije učinili našim zaposlenikom.


Primjerenije je reći da smo s tim znalcem i kulinarskim majstorom iznašli model povezivanja koji će njega učiniti voditeljem našeg gastronomskog odjela, a glasovitu Rivicu važnom i prepoznatljivom sastavnicom grupacije »Hoteli Njivice« koja sad ima još više temelja biti prepoznata kao »prava njivička kuća«. Tudorović je uvjeren da će sinergijom dvaju brandova doći do velikog kvalitativnog iskoraka u svim ugostiteljskim objektima te turističke tvrtke.



Njivički kamp


Važan dio upravo započelog investicijskog ciklusa bit će usmjeren daljnjoj modernizaciji njivičkog kampa koji do idućeg ljeta dobija novu, velebnu recepciju i 160 novih parcela te centralni park s dječjim bazenima i nizom ostalih sadržaja namijenjenih najmlađim posjetiteljima tog resorta. Jedan od bitnih preduvjeta razvoja našeg kampa jest i rješavanje problematike njegova cestovnog pristupa sa sjeverne strane a koji će, u suradnji s Općinom Omišalj u čijem vodstvu nesumnjivo nalazimo partnere, također biti preuređen i proširen u obličje koje će omogućiti dvosmjerno prometovanje.


To će, nastavlja naš sugovornik, pridonijeti prometnom rasterećenju cestovne infrastrukture u samom središtu Njivica jer će gostima našeg kampa ali i ostalih objekata otvoriti mogućnost prilaza s druge strane, bez potreba ulaska u mjesto, objašanjava Tudorović.


Suradnja s Općinom


Čelnik Hotela Njivice ističe da će ulaganje u širenje i opremanje te ceste Hoteli platiti u 60-postotnom udjelu, dok će ostatak »zatvoriti« Općina. Ne samo u tom projektu, postignuta sinergija s lokalnom upravom također je jedan od razloga koji me, po pitanju budućnosti njivičke tursitičke priče, čini velikim i neskrivenim optimistom, zaključio je čelnik tvrtke koja ima golemu ulogu u pozicioniranju Općine Omišalj na mjesto treće liste najjačih turističkih destinacija otoka Krka, odmah iza Grada Krka i Općine Baška.