Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
16. listopada 2019.
Turistička sezona

Manifestacijama protiv "konfekcije": Direktorica Turističkog ureda Baške rezimira godinu

Foto: Mladen Trinajstić
Foto: Mladen Trinajstić
Autor:
Objavljeno: 29. prosinac 2017. u 19:38 2017-12-29T19:38:15+01:00

Za jedan vikend u listopadu, na »Baška Outdoor Festivalu« ostvareno je 1.500 dolazaka te tri tisuće noćenja, ističe direktorica TU TZO Baška Ivana Kovačić. Slična ostvarenja donose i druge vansezonske manifestacije, ponajprije »Crna ovca«

BAŠKA Turistička Baška na kraju ove godine ima mnogo razloga za zadovoljstvo.

– Iza nas je odlična sezona koju potvrđuju i statistički pokazatelji. Održano je mnoštvo događaja i manifestacija, uz pozitivne reakcije posjetitelja. Prema podacima sustava eVisitor, do konca studenog ukupno je ostvareno 171,7 tisuća dolazaka te nešto više od 994 tisuća noćenja, a već u rujnu premašen je ukupni godišnji turistički promet 2016. godine, ističe direktorica Turističkog ureda TZO Baška Ivana Kovačić.

Neovisno o sezoni

– Na razini Kvarnera Baška danas zauzima 6. mjesto i nalazi se u krugu »top 10« destinacija, odmah iza grada Opatije te k tome zauzima poziciju najjače odnosno općine s najboljim turističkim rezultatima u 2017. na području PGŽ-a, nastavlja Kovačić istaknuvši da takvi rezultati nisu slučajnost niti isključivo rezultat »više sile« – povoljnih vremenskih prilika koje su nas pratile ovog proljeća i ljeta. Značaj manifestacija u Baški, posebice kad govorimo o post i predsezoni, pokazao se kroz rezultate posjeta i noćenja. Tako je do konca svibnja ostvaren je 30-postotni porast noćenja u odnosu na predsezonsko razdoblje 2016. godinu.

Takav trend, kaže Kovačić, pripisujemo rastućoj ponudi i razvoju ponude te kreiranju tradicije manifestacija koje privlače posjetitelje neovisno o godišnjem dobu. Tako je primjerice tijekom samo jednog vikenda u listopadu, onog u kojem je održan »Baška Outdoor Festival« ostvareno 1.500 dolazaka te čak tri tisuće noćenja, a slična su nam ostvarenja donijele i druge vansezonske manifestacije, ponajprije od javnosti najiiščekivanije događanje – oživljena »Crna ovca« ali i neka druga zbivanja kojima smo ispunili cijelu proteklu godinu.

Outdoor brošura

Ove godine dovršena je i tiskana nova »Outdoor brošura« u kojoj su prezentirane sve zanimljivosti, prijedlozi i informacije o mogućnostima uživanja u aktivnom odmoru u Baški. Brošura je dostupna na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku. Brošura, koja Bašku predstavlja u outdoor svijetu, kreirana u suradnji s Adria Bike organizacijom.

– Najveći i najznačajniji adut Baške je njeno okruženje i jedinstvena priroda, no upravo su različite sportske, kulturne i zabavna manifestacije uspjele uobličiti i prezentirati njene prednosti, osiguravajući tako potpuno korištenje potencijala, a posljedično i ostvarenje odličnih rezultata, kroz cijelu godinu, nastavlja Kovačić koja kaže da su pri izradi programa rada i financijskog plana za 2018. u obzir uzeti rezultati ovogodišnje sezone koja, smatraju ambiciozni Bašćani, dogodine može biti blago premašena.

Ciljaju na milijun noćenja

Naša su »ciljanja« dogodine na ostvarenje milijuntog noćenja, ističe Ivana Kovačić, dodajući da se s osnova povećene vrijednosti boravišne pristojbe očekuje oko 200 tisuća kuna prihodovnog »viška«. Ta će sredstva, uz ostalo, biti uložena u pripremu i realizaciju još jedne »Crne ovce«, izradu novih kataloga, podršku programima udruga i sportskih klubova koji su se prijavili u naš Program potpora manifestacijama te održavanje i obogaćivanje niza tradicionalnih programa.

Inovacije

– Baška će svoj daljnji razvoj na planu turizma temeljiti na unapređivanju kvalitete svojih turističkih događaja ali i inovacijama, posebice u outdoor ponudi. Rezultati su pokazali da je Baška prerasla poimanja isključive kupališne destinacije i otvorila vrata drugim vrstama turizma. Šetnice, biciklističke rute, penjališta i priroda, sve povezano s tradicijom, poviješću i gastronomijom, kreira odredište idealno za aktivni odmor i iskustva koja potiču vraćanje naših posjetitelja. I u Strategiji razvoja turizma otoka Krka do 2020. godine istaknut je plan koji pretpostavlja nastavak razvijanja naše temeljne ponude kroz uređenje i unapređenje ponude i sadržaja Vele plaže, ali i nastavak pozicioniranja Baške kao najjačeg mjesta outdoor aktivnosti na Krku, zaključila je Ivana Kovačić.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.