Zelena zastava

Krčkom vrtiću “Katarina Frankopan” zlatni ekostatus

Mladen Trinajstić

Foto: DVKF

Foto: DVKF

Vrtić je status ekoškole stekao još 2009. te se kroz 10 godina u tom smislu razvijao i jačao, uključujući mnoge elemente ekoodgoja



KRK – Na nacionalnoj svečanosti obnavljanja statusa ekoškola, krčki vrtić »Katarina Frankopan« ne samo da je potvrdio svoje pravo nošenja te prestižne i hvalevrijedne titule već je, kao jedan od najdugovječnijih nositelja prava isticanja prepoznatljive zelene zastave, stekao i »zlatni status ekovrtića«. Otočni vrtić u okrilju kojeg, osim njegove »matice« u gradu Krku, djeluju i područne predškolsko-jasličke jedinice u Omišlju, Njivicama, Malinskoj, Polju, Vrbniku, Vrhu, Puntu i Baški, stekao je status ekoškole još 2009. godine te se kroz proteklih 10 godina u tom smislu razvijao i jačao, uključujući u svoj svakodnevni odgojno-obrazovni rad mnoge elemente ekoodgoja i zasade senzibiliziranja djece za brigu o okolišu.


Zasluženu zlatnu povelju i zelenu zastavu koja će se iznova vijoriti u toj otočnoj odgojnoj ustanovi preuzeli su ravnateljica vrtića, Irena Žic-Orlić kao i direktor otočne komunalne tvrtke Ponikve eko otok Krk, mr. sc. Ivica Plišić. Čelnik otočnog komunalca, naime, spomenutoj je svečanosti nazočio kao predstavnik »kumske« tvrtke koja otočnim, čuvanju okoliša i promicanju odgovornog odnosa prema prirodi okrenutim mališanima, kontinuirano pruža logističku podršku, a nerijetko i financijsku potporu u njihovim vrijednim ekonastojanjima.


– Odvajanje otpada u svakoj sobi dnevnog boravka, kompostiranje biootpada, formiranje vrtova i povrtnjaka u kojima naša djeca svakodnevno borave uzgajajući vlastitu hranu, samo su neke od odgojnih vrijednosti koje Dječji vrtić »Katarina Frankopan« već dugi niz godina nastoji njegovati kod djece, rekla nam je tim povodom ravanteljica Žic-Orlić. Napomenula je i da je spomenuta odgojno-obrazovna ustanova dobila posebno priznanje i za provođenje svog ovogodišnjeg ekoprojekta nazvanog »Veliki lov na biljke« koji se ondje provodi s ciljem povećanja broja i raznolikosti biljnih i životinjskih vrsta u okruženju vrtića u kojem mališani gotovo svakodnevno uživaju, boraveći u vrtovima i povrtnjacima koje sami formiraju i o kojima, u društvu sa svojim odgojiteljicama, predano skrbe.