Imaju plan

Krčani u kampanji: Nižim cijenama privući ćemo domaće goste na Boduliju

Mladen Trinajstić

Foto Screenshot

Foto Screenshot

Cilj projekta »Tjedan odmora vrijedan« jest da se domaćim turistima tijekom uskrsnih blagdana, od 10. do 19. travnja, ponude osjetno niže cijene turističkih usluga te ih se tako potakne na posjet



KRK – Turistički djelatnici »najposjećenijih destinacija najposjećenijeg otoka na Jadranu«, ili prevedeno – turističkih zajednica grada Krka i Općine Baška – aktivno su se ovih dana uključili u zanimljivu nacionalnu kampanju koja za cilj ima poticanje putovanja domaćih turista po Hrvatskoj.


»Tjedan odmora vrijedan« naziv je novog projekta iza kojeg, u idejnom i organizacijsko-koordinacijskom smislu, stoje Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica, a u koji se, putem svog Sektora za turizam, sad uključila i Hrvatska gospodarska komora.


Namjera tog projekta, kažu nam čelnice krčkog i bašćanskog TZ-a Nataša Jurina i Ivana Kovačić, jest da se domaćim turistima u periodu uskrsnih blagdana ponude osjetno niže cijene turističkih usluga te se tako, uz uživanje u najmanje 50-postotnim popustima, veći broj domaćih gostiju potakne na putovanja, odnosno posjet hrvatskim turističkim destinacijama, pa tako i na otoku Krku.


Odaslan poziv




Stoga je lokalnim hotelijerima, iznajmljivačima i pružateljima svih ostalih s turizmom povezanih usluga, ovih dana iz dvaju krčkih TZ-a odaslan poziv na uključenje u ovu zanimljivu akciju. Turistički djelatnici pozvani su postati dio ove nove promotivne akcije hrvatskog turizma koja, uz ostalo, za cilj ima produžavanje trajanja predsezone, a posljedično i doprinos ostvarenju novih rekordnih turističkih rezultata.


Sektor za turizam Hrvatske gospodarske komore posebnim se letkom ovih dana obratio odgovornim predstavnicima gospodarskih subjekata pozivajući ih da se u razdoblju od 10. do 19. travnja ove godine s ponudom osjetno nižih cijena uključe u predsezonski projekt »Tjedan odmora vrijedan« koji je zamišljen i planiran kroz sudjelovanje najvećeg mogućeg broja pružatelja svih vrsta turističkih usluga – od ponuditelja smještaja ili ugostitelja pa sve do prijevoznika ili pružatelja usluga u nautičkoj ponudi.


Kampanja u ožujku


U »odmora vrijednu« ponudu turističkih usluga, uz smještaj, hranu i piće, prijevoz i nautiku, s nižim cijenama mogu ući i pristupi za pojedine kulturne atrakcije, ponude aktivnog odmora, wellness sadržaji, ali i izleti, posjeti prirodnim atrakcijama, paket aranžmani te ponude u ruralnom turizmu, kao i sva druga turistička ponuda, ističu u svojim motivacijskim pozivima organizatori »Tjedna odmora vrijedna«.


Doznali smo i da će Hrvatska turistička zajednica tijekom ožujka provesti veliku nacionalnu promotivnu kampanju kojom će se putem svih informativnih i komunikacijskih alata i kanala hrvatski građani pozvati da sredinom travnja krenu na put po svojoj zemlji te tako iskoriste pogodnosti koje će im ponuditi ovaj originalan i dobrodošao projekt.


Dužnici »na ledu«


Svi zainteresirani za sudjelovanje u skorašnjoj akciji »Tjedan odmora vrijedan« koja će službeno trajati od 10. do 19. travnja, svoju turističku ponudu odnosno uslugu moći će prijaviti putem web stranice: tjedanodmoravrijedan.hr/B2B/ i to već od ponedjeljka 17. veljače, napominju, najavljujući nam akciju koja bi mogla prodonijeti predsezonskoj turističkoj živosti u Baški i u Krku, čelnice TZO-a Baška i TZ-a grada Krka, Ivana Kovačić i Nataša Jurina.


Ono što trebaju znati svi koji se žele priključiti toj nacionalnoj akciji poticanja turističkih gibanja i promicanja ponuđača kvalitetnih i cjenovno povoljnih sadržaja, jest da će se u nju moći uključiti samo ponuditelji koji nemaju dugovanja s osnove javnih davanja, odnosno oni bez dugova turističke (boravišne) pristojbe.


Za sudjelovanje u akciji mogu se prijaviti svi poslovni i privatni subjekti iz turističkog sektora poput hotelijera, iznajmljivača, turističkih agencija, restorana, barova, nacionalnih i parkova prirode, muzeja, galerija, prijevoznika, rent-a-cara, iznajmljivača plovila te subjekata zdravstvenog turizma.