Vitality zonu hotela Punta u Velom Lošinju tajni gosti ocijenili su najvišim ocjenama / Snimio Marko GRACIN / NL arhiva
Mjerenje kvalitete »korištenjem« tajnog gosta provedeno je ove godine u tri vala, od lipnja do kolovoza. Zadani standardi kvalitete usluge ostvareni su s 80,77 posto, što je u odnosu na lani porast od 1,69 posto
MALI LOŠINJ U petom mjerenju kvalitete usluge, od lipnja do kolovoza, na lokacijama otoka Lošinja, zadani standardi kvalitete usluge ostvareni su s 80,77 posto, a u odnosu na prethodnu godinu zabilježen je porast od 1,69 posto.
Pionir
U suradnji Turističke zajednice Grada Malog Lošinja i agencije za tajno kupovanje u Hrvatskoj, Heraklee d.o.o. organiziran je posjet tajnih gostiju u tri vala. U lipnju je posjećeno 39 lokacija, a u srpnju i kolovozu 38 lokacija.
Djelatnici su i ove godine iskazivali ljubaznost i pristupačnost, no nedostajalo je proaktivnog pristupa te prodajnih i komunikacijskih vještina. Najveće je poboljšanje zabilježeno u kategoriji odgovaranja na e-mail upite (77,96 posto), gdje je rezultat u odnosu na lani bolji za 3,95 posto.
Direktorica agencije Heraklea Sanja Gomuzak rekla je da je Lošinj pionir u ovoj vrsti istraživanja, ne samo u Hrvatskoj već i u svijetu. Naglasila je ponos što su nositelji ovog važnog projekta koji je kruna petogodišnjeg rada i truda cijelog otoka. Također, iznimno je važno da je cijela destinacija jedidnstvena i svjesna koliko im ovakvo mjerenje može pomoći.
Uočiti pogreške
– Raduje nas da smo i ove godine dobro ocjenjeni od strane tajnog gosta. To je prilika uočiti pogreške i naučiti biti bolji. Zadovoljni smo što smo svojom uslugom i ove godine opravdali prethodna priznanja, a posebno veseli novo priznanje Marini Privlaka koje dokazuje da se i u objektima s četrdesetogodišnjom tradicijom, osmijehom i stručnošću može pružiti suvremena i gostima ugodna usluga, istaknuo je Đanino Sučić, direktor Holdinga Lošinjska plovidba.
Izvrsnu kvalitetu pokazali su Naturistički kamp Baldarin, turistička agencija Marina-Lošinjska plovidba, Vitality zona hotela Punta i Wellness centar Laurus Slow Spa u hotelu Aurora, restoran Za kantuni, restoran Veli žal, restoran autokamp Čikat, restoran Diana, restoran Televrin, restoran Pin & Oli u hotelu Bellevue i restoran Lanterna.
Direktorica Turističke zajednice Đurđica Šimičić naglašava da rezultati pokazuju veliki interes svakog partnera za što boljim uspjehom, što je činjenica koja daje snagu u izazovnim turističkim vremenima kada je kvaliteta i gostima i nama izuzetno važna. Odličan omjer cijene i kvalitete naš je cilj i u budućnosti, zaključila je Šimičić.