Tri vala posjeta

Inovativni koncept kontrole: Tajni gost potvrdio lošinjsku kvalitetu

Anja Tomović

Vitality zonu hotela Punta u Velom Lošinju tajni gosti ocijenili su najvišim ocjenama / Snimio Marko GRACIN / NL arhiva

Vitality zonu hotela Punta u Velom Lošinju tajni gosti ocijenili su najvišim ocjenama / Snimio Marko GRACIN / NL arhiva

Mjerenje kvalitete »korištenjem« tajnog gosta provedeno je ove godine u tri vala, od lipnja do kolovoza. Zadani standardi kvalitete usluge ostvareni su s 80,77 posto, što je u odnosu na lani porast od 1,69 posto



MALI LOŠINJ U petom mjerenju kvalitete usluge, od lipnja do kolovoza, na lokacijama otoka Lošinja, zadani standardi kvalitete usluge ostvareni su s 80,77 posto, a u odnosu na prethodnu godinu zabilježen je porast od 1,69 posto.


Pionir


U suradnji Turističke zajednice Grada Malog Lošinja i agencije za tajno kupovanje u Hrvatskoj, Heraklee d.o.o. organiziran je posjet tajnih gostiju u tri vala. U lipnju je posjećeno 39 lokacija, a u srpnju i kolovozu 38 lokacija.


Ova vrsta mjerenja kvalitete usluge provodi se dugi niz godina u smještajnim i ugostiteljskim objektima, na raznim turističkim atrakcijama, u Turističkoj zajednici Grada Malog Lošinja i ostalim uslužnim djelatnostima, a uz njih su se provjeravale razne informacije, ljubaznost i destinacijska pitanja. Tajni gost predstavlja inovativan koncept mjerenja koji su TZ Grada Malog Lošinja i Heraklea razvili po uzoru na svjetske trendove u svrhu brendiranja destinacije i poboljšavanja usluga. Najbolji je rezultat ostvaren u prvom valu posjeta, u lipnju, kada je poštivano 82,33 posto zadanih standarda kvalitete usluge, dok je u drugom valu posjeta, u srpnju, poštivano 81,56 posto zadanih standarda. Najviše prostora za unapređenje pokazalo se u trećem valu, u kolovozu, kada je poštivano 78,62 posto zadanih standarda.

Djelatnici su i ove godine iskazivali ljubaznost i pristupačnost, no nedostajalo je proaktivnog pristupa te prodajnih i komunikacijskih vještina. Najveće je poboljšanje zabilježeno u kategoriji odgovaranja na e-mail upite (77,96 posto), gdje je rezultat u odnosu na lani bolji za 3,95 posto.




Direktorica agencije Heraklea Sanja Gomuzak rekla je da je Lošinj pionir u ovoj vrsti istraživanja, ne samo u Hrvatskoj već i u svijetu. Naglasila je ponos što su nositelji ovog važnog projekta koji je kruna petogodišnjeg rada i truda cijelog otoka. Također, iznimno je važno da je cijela destinacija jedidnstvena i svjesna koliko im ovakvo mjerenje može pomoći.


Uočiti pogreške


– Raduje nas da smo i ove godine dobro ocjenjeni od strane tajnog gosta. To je prilika uočiti pogreške i naučiti biti bolji. Zadovoljni smo što smo svojom uslugom i ove godine opravdali prethodna priznanja, a posebno veseli novo priznanje Marini Privlaka koje dokazuje da se i u objektima s četrdesetogodišnjom tradicijom, osmijehom i stručnošću može pružiti suvremena i gostima ugodna usluga, istaknuo je Đanino Sučić, direktor Holdinga Lošinjska plovidba.



Izvrsnu kvalitetu pokazali su Naturistički kamp Baldarin, turistička agencija Marina-Lošinjska plovidba, Vitality zona hotela Punta i Wellness centar Laurus Slow Spa u hotelu Aurora, restoran Za kantuni, restoran Veli žal, restoran autokamp Čikat, restoran Diana, restoran Televrin, restoran Pin & Oli u hotelu Bellevue i restoran Lanterna.



 Promatrajući rezultate po djelatnostima, najbolji rezultat ostvaren je u ugostiteljskoj djelatnosti, gdje je sedam objekata ostvarilo rezultat veći od 90 posto. Direktor hotela Televrin, Ferdinand Zorović, smatra da je ugostiteljska djelatnost izazov u kojem treba održavati kvalitetu dobro educiranim i motiviranim osobljem.  Rikardo Hesky, direktor operacija Jadranka hotela naglašava da je  nagrada rezultat zalaganja svih zaposlenika, ujedno i jasna potvrda da se ide u dobrom smjeru. – Svjesni smo da, uz prirodne ljepote Lošinja, goste na povratak potiče visoka razina kvalitete i standard usluge, ljubaznost i profesionalnost osoblja. Zbog toga stavljamo snažan naglasak na edukaciju i obuku djelatnika, rekao je Hesky.Ulaganja– Ponosan sam na ocijenjenu kvalitetu usluge i boravka u našim kampovima i restoranima. Sustavnim ulaganjem u kampove poduzeća Jadranka kampovi d.o.o. iznimno vodimo brigu o kvaliteti usluge i ponude. Educirajući osoblje podižemo razinu usluge koja nas razlikuje od konkurencije te težimo zadovoljiti sve zahtjevnije goste, ističe direktor marketinga Jadranka kampovi Dejan Jakovljević.

Direktorica Turističke zajednice Đurđica Šimičić naglašava da rezultati pokazuju veliki interes svakog partnera za što boljim uspjehom, što je činjenica koja daje snagu u izazovnim turističkim vremenima kada je kvaliteta i gostima i nama izuzetno važna. Odličan omjer cijene i kvalitete naš je cilj i u budućnosti, zaključila je Šimičić.