Doživi Krk

ExperienceKrk.com: TZ Krk ima novu digitalnu kampanju

Mladen Trinajstić

Foto Screenshot

Foto Screenshot

Web stranica ExperienceKrk.com pokrenuta je s ciljem predstavljanja otoka i grada Krka kao cjelogodišnje destinacije, ali i informiranja o ponudi u segmentu doživljaja koji su gostima najzanimljiviji



KRK – Krk nije samo more i sunce, Krk je doživljaj. Tim nam je riječima novo promotivno usmjerenje, ali i »alat« kojim će se grad Krk ubuduće prezentirati predstavila direktorica Turističkog ureda TZ-a Grada Krka, Nataša Jurina. Taj otočni grad, već godinama najjača i najposjećenija destinacija na otoku, u jesen ulazi s više novih turističkih proizvoda među kojima i svojom novom internetskom stranicom – ExperienceKrk.com.


Cilj ovog novog komunikacijsko-informativnog kanala je promocija doživljaja i iskustava u destinaciji, jednako kao i nastojanje povezivanja turista s lokalnim dionicima koji će im taj proizvod osigurati, objašnjava nam Jurina.


– Doživljaj i iskustvo glavni su pokretači modernog turista pri odabiru destinacije za svoj odmor, kaže Jurina objašnjavajući nam razloge zbog kojih su se gradski turistički autoriteti odlučili kreirati pomalo drugačiji, rekli bismo atipični, alat predstavljanja i promoviranja svega onog što Krk danas nudi.




Naime, cilj novopokrenute digitalne kampanje je prezentacija upravo sadržaja koji u tom smislu grad Krk i otok Krk imaju i koje mogu ponuditi kroz cijelu godinu.


Tematski »proizvodi«


– Izdvojili smo integralne destinacijske proizvode u svrhu prezentacije grada i otoka Krka kao cjelogodišnje destinacije i prezentirali ih na portalu www.ExperienceKrk.com putem kojeg će naši gosti, osim informiranja o sadržajima i ponudi u segmentu doživljaja koji ih najviše interesiraju, od sad posredstvom te novopokrenute stranice imati mogućnost direktno stupati u kontakt s lokalnim dionicima, objasnila je.


Na portalu ExperienceKrk.com tako se prezentira cijeli niz turističkih tematskih proizvoda, odnosno motiva dolazaka, upravo s ciljem privlačenja turista izvan glavne sezone.


Ideje i preporuke


– Tematski iliti »doživljajni« proizvodi Krka kao turističke destinacije tako su objedinjeni i predstavljeni kroz kulturno-povijesnu, gastronomsku, romantičnu, vjersku, pa čak i dentalnu ponudu, objašnjava nam Jurina prezentirajući novu internetsku stranicu i promotivnu kampanju kojom, na zalasku ovog ljeta, Krčani ulaze u jesen, ali i novu turističku sezonu.



– Uz navedeno, na novoj su mrežnoj stranici prezentirane i brojne ideje za kreiranje boravaka za obitelji, za nautičare, ljubitelje adrenalina, za planinare i bicikliste te umjetničke duše, nastavlja naša sugovornica ne zaboravivši pritom reći i da ondje sve što ih zanima i što bi ih moglo nagnati da upravo Krk odaberu za mjesto svog odmora mogu pronaći i svi koji traže ideje za jednodnevne ili pak višednevne izlete, i to kako u sezoni, tako i izvan nje.


– Drugim riječima, nova stranica svakome tko razmišlja o dolasku u grad Krk nudi pregršt ideja, preporuka i sugestija kako da, sukladno svojim interesima, na najbolji i najsadržajniji način iskoristi svoje vrijeme na otoku, završila je Jurina, napomenuvši da je ta stranica za sad dostupna samo na engleskom jeziku, ali i da su u pripremi njene inačice na više drugih jezika.


Promotivna orijentacija


– Nova stranica namijenjena je isključivo promociji Krka i njegove ponude te je stoga pročišćena i »oslobođena« svih onih informativnih i servisnih sadržaja namijenjenih domaćim dionicima – iznajmljivačima, hotelijerima i svima ostalima koji nose naš turizam, objašnjava Jurina, ističući da će komunikaciji s njima i nadalje biti okrenuta dosadašnja internetska stranica www.tz-krk.hr.


Neizravno bukiranje smještaja


Bitnim novitetom novog mrežnog alata krčkog turizma Jurina je okarakterizirala i mogućnost neizravnog bukiranja smještaja posredstvom stranice ExperienceKrk.com.


– Turističke zajednice nisu niti smiju biti oni koji direktno posreduju u rezervacijama i prodaji smještaja pa stoga niti taj kanal nije onaj kakav je našim iznajmljivačima i hotelijerima poznat iz njima već vrlo bliskih internetskih platformi posredstvom kojih mnogi danas prodaju svoje kapacitete.


Naš sadržaj svima koji se odluče uključiti u njega nudi mogućnost da se gosti, ovisno o tome koji ih doživljaj ili pak vrsta smještaja interesira, usmjere ponuditeljima odgovarajućih kapaciteta i to kroz kreiranje upita temeljem kojeg se potom, u direktnoj komunikaciji tražitelja i ponuđača smještaja, mogu ostvarivati i rezervacije, zaključila je čelnica krčkog TZ-a.