Autobus koji iz smjera Matulja želi skrenuti prema Opatiji, to ne može učiniti bez vraćanja u rikverc i gaženja rubnjaka
OPATIJA/MATULJI Rotor na Kuku, slaže se većina vozača, unaprijedio je odvijanje prometa na ovom području, no čini se da je stvorio dodatne probleme kod vozača autobusa i većih vozila.Veći broj čitatelja požalio nam se na ovaj nedostatak novog rotora, a rasprava o tome »rasplamsala« se i među komentarima na portalu Novog lista. Jedan komentator kazao je da je »dosta šofera kamiona i autobusa već zajahalo na bankinu, sreća da ni došlo do težih posljedica, traka je preuska za prolazak širih kotača«, dok je drugi dodao da rotor na Kuku »lijepo izgleda, reprezentativan je i funkcionalan. Ako vozite automobil. Ako vozite autobus veći od 13 metara kakvi često stižu u Opatiju (Opatija je turističko mjestašce čiji gosti većinom dolaze busom…) onda je noćna mora. Ali to nije bitno. Kada ustanovimo da je opasno da autobus mora ‘pogaziti’ nosom cijeli suprotni trak, napravit ćemo novi.
Ne bih želio kritizirati sve što je novo, ali ipak, trebalo bi uključiti mozak prije nego što se odriješi kesa građana. Treći komentator istaknuo je kako je i sam svjedočio »funkcionalnosti novog rotora što se tiče autobusa«.
– Čovjek je iz smjera Opatije napravio kolonu od kojih dvadesetak automobila, jer nije mogao jednostavno ući u kružni tok, pa se morao vraćati nekoliko puta u rikverc da bi mogao nastaviti. A tome najbolje svjedoče i tragovi guma po rubnjacima… Očajno – kazao je netko tko se potpisuje kao Fiu-man. Ovim poteškoćama svjedočio je i naš fotoreporter koji je snimio autobus prijevoznika Lasta koji nije mogao skrenuti iz Matulja prema Opatiji, već je morao napraviti još jedan »đir« rotorom.
Da problema ima, potvrdio je i Vlado Leoni, vlasnik Liburnija parkinga, čija je tvrtka osim koncesije na opatijskim parkiralištima, zadužena i za »prihvat« turističkih autobusa koji dolaze u Opatiju.– Naši djelatnici uočili su da postoji problem, odnosno požalili su im se vozači autobusa. Čini se da vozila duža od 14 metara ne mogu skrenuti zbog previše podignutih rubnika – kazao je Leoni.
S druge strane, pročelnik za komunalni sustav Miljenko Ujčić kaže da ovakvi prigovori nisu stigli do Grada Opatije.
– Nismo upoznati da postoje bilo kakvi problemi u odvijanju prometa. Rotor na Kuku ima sve potrebne dozvole za rad, pa ne vidim niti zbog čega bi se moglo dogoditi da problemi postoje, a i sam sam svjedočio više puta da autobusi normalno prolaze rotorom. Ne vjerujem da bi Hrvatske ceste uložile tolika sredstva u ovu investiciju bez da sve temeljito provjere – poručio je Ujčić.
Tvrdnje o problemima koji autobuserima predstavlja rotor na Kuku pokušali smo provjeriti i kod Hrvatskih cesta, no pozivi na telefonski broj službe za odnose s javnošću ostali su bez odgovora, kao i pitanja koja smo uputili elektronskom poštom.