Važno tržište

Staničić i Cappelli u Emiratima: Hrvatska se vraća na EXPO 2020. u Dubaiju

Andrea Marić

Naša je namjera da se uoči EXPO-a otvori Generalni konzulat te moguće i predstavništva HTZ-a i HGK-a čime bi se dao veliki zamašnjak čitavom gospodarstvu, istaknuo je ministar Cappelli 



RIJEKA Hrvatska se po prvi put nakon 2010. godine vraća na svjetsku izložbu EXPO 2020. koja se održava u Dubaiju, a na kojoj je, do sada, prisustvo potvrdilo 180 zemalja svijeta.


O tome je u Dubaiju s ministricom za međunarodnu suradnju i izvršnom direktoricom EXPO 2020., Reem Al Hashimy, razgovarao ministar turizma Gari Cappelli koji je zajedno s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem obišao hrvatski štand na sajmu ATM – Arabian Travel Market.


– EXPO u Dubaiju je puno više od izložbe. Riječ je o jednom od najvećih globalnih, nekomercijalnih događaja od gospodarskog i kulturnog značaja koji predstavlja veliku priliku za Hrvatsku što je prepoznala Vlada RH. Naša je namjera da se uoči EXPO-a otvori Generalni konzulat, te moguće i predstavništvo Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore čime bi se dao veliki zamašnjak čitavom gospodarstvu, istaknuo je ministar Cappelli.




Ministrica Al Hashimy kazala je da postoji interes za zajedničke projekte i uspostavljanje jače gospodarske suradnje između dviju zemalja, pogotovo u građevini, te da i hrvatske tvrtke sudjeluju u izgradnji paviljona za EXPO Dubai 2020., prenosi se u priopćenju.


Unapređenje suradnje


U Dubaiju su Cappelli i Staničić održali niz susreta s tamošnjim državnim dužnosnicima te brojnim partnerima na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata, odnosno s predstavnicima svjetskih aviokompanija i turoperatora poput Emiratesa, FlyDubaia, Thomas Cook Indija.


– Predstavljanje hrvatske turističke ponude na ovom tržištu, kao i daljnje unaprjeđenje suradnje s ključnim partnerima, za hrvatski turizam ima strateški značaj. Povezivanje Hrvatske i UAE im višestruke efekte za turizam i gospodarstvo. Do posebnog izražaja dolaze uspostavljene i dobro popunjene aviolinije Emiratesa i FlyDubaija koje spajaju Dubai sa Zagrebom i Dubrovnikom, a čime nam se otvaraju i mnoga druga daleka tržišta, poput Južne Koreje, Japana, Tajvana, Australije, Novog Zelanda, Afrike i drugih. Kako nam je cilj osigurati još bolju budućnost i kontinuiran razvoj temeljen na održivom turizmu, moramo otvarati nova tržišta koja nude velike potencijale posebice u pred i post sezoni, poručio je direktor Staničić.


Ministar i ministrica - Gari Cappelli i Reem Al Hashimy


Ministar i ministrica – Gari Cappelli i Reem Al Hashimy



Troznamenkasti porast


Predstavnici najvećeg touroperatora Thomas Cook Indija, iznijeli su svoj interes za ulaganja u razvoj ponude prema hrvatskim destinacijama, zbog čega je dogovoreno da njihovi ključni predstavnici krajem godine dođu na studijsko putovanje u Hrvatsku.


Hrvatski turistički sektor je s tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata tijekom prošle godine ostvario 8.600 dolazaka i više od 23.000 noćenja, što u odnosu na 2016. predstavlja rast od 78 posto u dolascima. Pozitivni trendovi zadržani su i u dosadašnjem dijelu godine u kojem je ostvareno više od 1.000 dolazaka i 2.500 noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja visoke troznamenkaste poraste od 134 posto u dolascima i 149 posto u noćenjima.


Uz HTZ, kao glavnog izlagača, na sajmu svoju ponudu predstavljaju i TZ grada Zagreba, TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Lošinj Hotels & Villas, Uniline, Amathus Travel Croatia te Abacus Tours.