Tribinu je obilježio incident kada je Marin Škibola ustao iz publike i glasno vikao: "Kako vas nije sram, uništili ste mlade u ovoj zemlji, EU je tamnica za hrvatski narod"
RIJEKA - Sve je bez EU za Hrvatsku upitno, ne samo mirovine, socijalna davanja ili plaće u javnom sektoru – baš sve. Jer, bez EU neće biti ekonomskog rasta, a bez rasta gospodarstva neće biti ni većih mirovina itd.
Dakle, možemo se odluciti za stabilnost i novce, ili u zadnji čas ugrabiti poraz iz ralja pobjede, i zemlju ostaviti na koljenima – izjavila je Pusić. Ona ističe da EU nije rješenje za sve probleme, i da se građani Hrvatske nakon referenduma ne smiju “baciti na leda”, prestati raditi i očekivati da im bilo tko drugi riješi probleme, no EU je okvir za rast i stabilnost.
Tribinu je obilježio incident – student Ekonomskog fakulteta i član Pernarovog Saveza za promjene, Marin Škibola, ustao je iz publike i glasno vikao: “Kako vas nije sram, uništili ste mlade u ovoj zemlji, EU je tamnica za hrvatski narod”. Organizatori su ga potom izveli, mada na tribini nije bilo zaštitara, a galamu je potom izazvao i Petar Pavlić, riječkoj javnosti poznat kao čovjek koji je zbog privatnog problema s kolnim putem u Kastvu, na Korzu svojedobno prijetio bombom, odnosno plinskom bocom ispred ureda gradonačelnika. I sinoć je dugo raspravljao s Obersnelom, sve dok mu ovaj nije porucio da se udalji od njega, jer će biti prisiljen zvati policiju. Sve je na kraju mirno završilo.
“Naše probleme neće riješiti nitko osim nas samih, ako ne budemo imali pameti, ni Bog nam ne može pomoci. Ali, ako pameti imamo, onda je EU jedini izbor, i bilo bi tragično neodgovorno da šansu propustimo. Uostalom, uz pomoć EU već smo izgradili svoju državu i učvrstili politički sustav, jer mi smo danas sasvim druga Hrvatska od one koja smo bili prije skoro deset godina, kad je proces pokrenut”, kaže Pusić.
Uz to, vec prva godina članstva u EU Hrvatskoj može donijeti 630 milijuna eura, kazala je ministrica.
Na pitanje iz publike o budućnosti špediterskih tvrtki nakon 1. srpnja 2013. godine, ona je odgovorila: “Jasno da granica više neće biti, i da će špediteri morati poslovati sa istočnom granicom. Ali, korist od ulaska je toliko nemjerljivo veća od interesa samo jedne djelatnosti, da se o tome ne treba ni govoriti.
Evo, s druge strane, da smo danas u EU, Željezara Sisak zadržala bi 800 svojih radnih mjesta”.
Podršku joj je dao i riječki gradonacelnik Vojko Obersnel, rekavši da Europa traži jasna pravila – primjerice, u brodogradnji, ali primjer Monfalconea jasno pokazuje da i brodogradnja u EU može biti uspješna.