Problematična kampanja

KRIZA U SDP-u “Mi nestajemo kao stranka, a javnost se zabavlja Bernardićevim objavama na Faceu”

Tihana Tomičić

Nažalost, kao potpredsjednik sam jedinu obavijest o kampanji koju predsjednik stranke provodi, dobio s društvenih mreža, rekao je Peđa Grbin



Javni nastupi i neobične kampanje na društvenim mrežama predsjednika SDP-a Davor Bernardića zaokupljaju pažnju javnosti i izazivaju brojne prijepore pogotovo među članovima stranke. 


Bernardić je na posljednjoj sjednici Kluba zastupnika okupljenim kolegama navodno nije želio reći tko uz nejga vodio kampanju, ali da se radi o “njegovim prijateljima u koje ima povjerenja”.


Potpredsjednik SDP-a Peđa Grbin na naše pitanje je li kao čelnik stranke bio informiran o tome koga je Bernardić angažirao da mu vodi PR, te koji je cilj kampanje o slobodi govora i medija kojom su zasuti mediji i društvene mreže zadnjih dana, rekao je:




– Nažalost, kao potpredsjednik sam jedinu obavijest o kampanji koju predsjednik stranke provodi, dobio s društvenih mreža. Slažem se s Bernardićem da su sloboda medija i nezavisno izvještavanje o svakome, pa i o radu oporbe, jedna od najvažnijih stvari za demokratsko društvo, ali bojim se da način koji je odabran nije najbolji, kaže Grbin.


I zastupnik Mirando Mrsić kaže da o novoj komunikacijskoj kampanji nitko u stranci nije bio obaviješten, pa tako ni on ne zna koji bi trebao biti sadržaj, cilj i ishod te kampanje.


– Svakog dana SDP ima sve više problema, a tome je samo jedan razlog: ne nudimo građanima rješenja koje od nas očekuju. Nestajemo kao stranka, a javnost se zabavlja objavama predsjednika SDP-a na društvenim mrežama. Vodstvo stranke dijeli odgovornost za to, jednako kao i predsjednik. Jasno je da on radi najbolje što zna, ali to očito nije dovoljno.


Zato Predsjedništvo stranke pod hitno mora povući određene korake, definirati politike i viziju, jer inače ćemo prijeći u fazu potpunog rastakanja. Nije sporno da se borimo za slobodu medija i govora, to jest u temeljima socijaldemokracije, ali ne vidim da ova kampanja izaziva bilo kakve pozitivne pomake u društvu – kaže Mrsić.