U razdoblju od 16. lipnja do 24. srpnja prodano je ukupno 42.477 karata (prosječno dnevno 1.090 karata), te je ostvaren internetski promet od 4,53 milijuna kuna
Kako ističe glasnogovornica Jadrolinije Marija Zaputović, početne brojke iskazane u prvih mjesec dana pokazuju da je interes putnika za online prodaju vrlo dobar, pogotovo ukoliko se uzme u obzir da je ova usluga ponuđena neposredno prije početka sezone.
– Navika odlaska u agencije kod kupnje karata još uvijek postoji kod mnogih korisnika, ali će se i to postupno mijenjati. Zadovoljni smo iskazanim interesom u ovoj početnoj fazi, tim više što treba očekivati kako će brojke u skoroj budućnosti rasti, a putnici sve više koristiti opciju online kupnje karata.
Ovo je i za nas u Jadroliniji novost te nastojimo čuti komentare, pohvale i primjedbe putnika, te dodatno poboljšavati sustav prodaje karata kako bi bio što jednostavniji za korisnike – ističe Zaputović, dodajući kako je takva kupnja moguća za sve linije koje održava Jadrolinija, kao i da ih treba kupiti najkasnije 24 sata prije željenog polaska. Najveći udio online prodaje karata bilježe katamaranske linije Split–Hvar–Korčula i Split–Milna–Hvar te trajektne linije Vis–Split i Lastovo–Vela Luka–Split.