Predstavljanje u Londonu

Hrvatski turizam će u novom spotu HTZ-a promovirati Modrić, Zrinka Cvitešić, 2Cellos, Lovren, Čilić…

Ana Braškić

Foto Reuters / Darko Jelinek

Foto Reuters / Darko Jelinek



RIJEKA Two Cellos, Maksim Mrvica, Zrinka Cvitešić te Marin Čilić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Ivan Rakitić i Luka Modrić promovirat će hrvatski turizam u novom videu koji će Hrvatska turistička zajednica predstaviti na sajmu u Londonu.


Kako je najavio direktor Glavnog ureda HTZ-a, Kristjan Staničić, u spotu će dominirati prepoznatljivi crveni kvadratići, koje su naši sportaši proslavili diljem svijeta.


Snimanje novog promo materijala je pri kraju, a uz njega hrvatski turizam u London putuje sa starim sloganom. Naime, slogan »Croatia, Full of Life«, unatoč najavima, ostaje do daljnjeg kako bi se vidjeli njegovi pravi učinci na tržištu. Njega je izradila struka, a osnovna poruka je bila da Hrvatska ima raznoliku turističku ponudu. Prema analizama učinaka, brend Hrvatska je danas prepoznatljiviji čak 20 posto nego lani, kazao je Staničić.