Dodatna promocija

HTZ-ov spot s hrvatskim zvijezdama nominiran za prestižnu svjetsku nagradu

Hina

Foto: HTZ

Foto: HTZ

»Ova nominacija za nas predstavlja profesionalnu satisfakciju, ali i dokaz naše kreativnosti i inovativnosti, odnosno potvrdu od strane struke da u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zajedno s partnerima, kreiramo vrhunski međunarodno prepoznatljivi promotivni sadržaj«, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić



ZAGREB Organizacija »Travel Video Awards« nominirala je promotivni spot Hrvatske turističke zajednice (HTZ) »Ambasadori hrvatskog turizma» za svjetsku nagradu u potkategoriji »najbolji video turističke organizacije«, izvijestili su u utorak iz Glavnog ureda HTZ-a.


Taj je promotivni video HTZ-a premijerno prikazan u studenom prošle godine u sklopu nastupa na turističkom sajmu WTM u Londonu i u kratkom je vremenu, kako ističu iz HTZ-a, ostvario višemilijunsku gledanost na stranim emitivnim tržištima.


Za nagradu u potkategoriji »Best Video by a Tourism Organization«, uz promotivni video HTZ-a »Ambasadori hrvatskog turizma«, nominirani su još i »Rhythms of Peru» (Kuoda Travel), »Sabrosura» (Visit Columbia) te »North America» (Jordan Tourism Board).




Dobitnici nagrade bit će poznati 9. travnja, kada će se održati svečana dodjela u Las Vegasu, a online glasovanje na internet stranici Travel Video Awards otvoreno je do petka, 31. ožujka ove godine.


»Ova nominacija za nas predstavlja profesionalnu satisfakciju, ali i dokaz naše kreativnosti i inovativnosti, odnosno potvrdu od strane struke da u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zajedno s partnerima, kreiramo vrhunski međunarodno prepoznatljivi promotivni sadržaj«, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.


Pozvao je sve da svojim glasovima podrže video u kojem Hrvatsku kao atraktivnu turističku destinaciju predstavljaju Luka Modrić, Mario Mandžukić, Ivan Rakitić, Mateo Kovačić, Dean Lovren, Marin Čilić, Dario Šarić, Maksim Mrvica, Zrinka Cvitešić i 2Cellos.



Glavna savjetnica ministra turizma Barbara Mesić ističe kako nominacija novog promotivnog spota hrvatskog turizma za najbolji promotivni video turističkih organizacija predstavlja izuzetnu priliku za dodatnom promocijom Hrvatske kao atraktivne i poželjne turističke destinacije.


»Novi promotivni spot rezultat je pomnog osluškivanja domaće i inozemne stručne javnosti te nam je cilj bio spojiti našu turističku ponudu, odnosno prirodne i kulturne ljepote zajedno s našim sportašima, ali i umjetnicima koji su globalno prepoznatljivi i kao takvi jedni od najboljih promotora Hrvatske u svijetu.


S obzirom na dosad ostvarene odlične rezultate gledanosti, sigurna sam kako će promotivni spot polučiti odlične rezultate i u ovom izboru, odnosno biti prepoznat od svjetske publike«, kaže Barbara Mesić.


Travel Video Awards je organizacija koju su osnovali nezavisni filmaši i brandovi iz cijelog svijeta koja nagrađuje inovativne i inspirativne videozapise.