Kampanja HTZ-a

EPIC WEEK IN CROATIA Sophia kreativnošću i lajkovima do “odmora iz snova” u Hrvatskoj

Marina Kirigin

Da je već spremna za svoj odmor pokazala je zavidnim znanjem hrvatskih regija, kulture, hrane, a naučila je čak i riječi hrvatske himne



Sophia iz Velike Britanije sa svojom originalno kreiranom video objavom pobjednica je trećeg nastavka promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice »Epic Week in Croatia« provedene na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest. Sophija je za svoju video objavu, u kojoj je na osebujan, kreativni i pjesnički način opisala što bi sve voljela raditi i doživjeti u Hrvatskoj, dobila dovoljno veliki broj lajkova za ulazak u finale među 12.000 fanova, a zahvaljujući najboljim argumentima kojima je opisala zašto zaslužuje idealan odmor u Hrvatskoj osvojila veliku nagradu HTZ-e – odmor iz svojih snova. Sophia će tako u Hrvatskoj doživjeti baš onih sedam aktivnosti koje je odabrala, kao što je vožnja kajakom po karlovačkim rijekama, paragliding u Istri, zipline u Omišu ili obilazak slapova Krke, a da je već spremna za svoj odmor pokazala je zavidnim znanjem hrvatskih regija, kulture, hrane, a naučila je čak i riječi hrvatske himne.


– Ovo je pjesma o hrvatskoj naciji i najboljoj destinaciji. Kada sam došla u finale imala sam veliko slavlje. Znala sam da vas moram zadiviti svojom kreativnom prijavom. Kajaking spada u moju idealnu rekreaciju. Puno sam istraživala o Hrvatskoj i odlučila da je Lika dobra lokacija za istraživanje spilja i rijeka. Letjeti na nebu oduvijek je bio moj san, lepršati kao leptir. Vi, hrvatski predstavnici, i sami znate da Hrvatska je po mnogočemu najbolja i posebna, a ova je pjesma o tome zašto izabrati mene. Mojim prijateljima rekla sam o svemu, ovom godišnjem odmoru i strasti za fotografijom i držat ću ih informirane tijekom cijelog boravka. Godišnji odmor će se pretvoriti u javni. Učiti o hrvatskoj kulturi je ono što bih htjela, kušati sir u fondiju. »Lijepa naša domovina« znači »beautiful homeland«, a ja se slažem s vašom nacionalnom himnom. Nadam se da vam se sviđa moja recitaciju za koju mi je trebalo jako dugo da je napravim, a kako bi mogli donijeti odluku o pobjedniku – rekla je Sophie u video uratku.


Treći nastavak kampanje »Epic Week in Croatia« obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to više od 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj. Koncept kampanje i nagradne igre podrazumijevao je odabir top sedam aktivnosti koje čine odmor iz snova, a sudionici su mogli birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele isprobati i okusiti tijekom svog boravka u Hrvatskoj. Ova treća promotivna kampanja HTZ-a »Epic Week in Croatia III.« ostvarila je doseg veći od 50 milijuna ljudi te više od 60 tisuća novih fanova na društvenim mrežama.




– Odlični rezultati ove kreativne i interaktivne kampanje, ali i nagradne igre posebno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Belgiji, Nizozemskoj, Poljskoj, Češkoj i Skandinaviji potvrđuju popularnost Hrvatske na međunarodnom tržištu – poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. Ova odlično prihvaćena promotivna kampanja u prvoj inačici, provedenoj u proljeće prošle godine kada je pobijedila Ewa iz Poljske, ostvarila je doseg od 13 milijuna ljudi te je privukla više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama HTZ-a. Drugi nastavak pokrenut je u jesen 2017. godine te je ostvario još bolje rezultate, odnosno doseg od 40 milijuna ljudi te više od 50 tisuća novih fanova na društvenim mrežama, a u Hrvatskoj je svoj odmor iz snova provela Ilaria iz Italije.