Mile Ćurković

PRVI POTENCIJALNI KUPAC Vlasnik Plodina: ‘Želimo kupiti Konzum i postati glavni na tržištu’

Aneli Dragojević Mijatović

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Novi vlasnici su bankari, vjerovnici, i moja je procjena da banci to nije temeljni posao, te da će, čim konsolidira kompaniju, ovaj trgovački dio prodati, za što se mi spremamo i to želimo, kaže Ćurković



Riječki trgovački lanac Plodine obilježava 25 godina uspješnog rada, što je bio povod za veliki razgovor s Milom Ćurkovićem, vlasnikom i predsjednikom Uprave Plodina. Plodine su i prihodom i dobiti najveća tvrtka u Primorsko-goranskoj županiji, a na top-listi trgovačkih lanaca u Hrvatskoj na drugom su, odnosno trećem mjestu, s udjelom između 10 i 20 posto, kao i Lidl i Kaufland. Konzum je i dalje prvi. Tržište je dinamično, ulaske su najavili novi igrači, a Ćurković za naš list otkriva dio svojih planova. 


– Kriza u Agrokoru bila je opasna za cijelu ekonomiju, međutim, sve se dobro završilo u smislu da porezni obveznici nisu snosili posljedice, i to je najvažnije, kaže i otkriva da su upravo Plodine zainteresirane za kupnju Konzuma.


– Apsolutno jesmo. Pitanje je naravno što će učiniti novi vlasnici. Novi vlasnici su bankari, vjerovnici, i moja je procjena da banci to nije temeljni posao, te da će, čim konsolidira kompaniju, ovaj trgovački dio prodati, za što se mi spremamo i to želimo. Mislim da će cjelokupni proces konsolidacije trajati dvije do tri godine, i mi ćemo se kroz to razdoblje dodatno pripremati, tako da u pravom trenutku budemo u potpunosti spremni za tu potencijalnu akviziciju. To će biti najzanimljivija akvizicija za sve nas u ovom sektoru. Čekamo rasplet situacije u Agrokoru. Ne vjerujem da smo jedini zainteresirani, ali vjerujem da ćemo za preuzimanje Konzuma biti najspremniji. Jer tu nije riječ samo o financijama. Za to morate biti spremni kadrovski, organizacijski, logistički, a mi smo sve pretpostavke ostvarili, kaže Ćurković i dodaje da će onaj tko uspije kupiti Konzum biti definitivno glavni na hrvatskom maloprodajnom tržištu i više ga definitivno nitko neće moći prestići.




Tvrdi da je upravo to njihov cilj.


– Tako je. Cilj nam je biti prvi na hrvatskom tržištu.


Cijeli intervju pročitajte u tiskanom izdanju Novog lista…