Samozapaljenje

PLAMENA BUKTINJA Pogledajte snimku požara na Autotrolejevom busu. To je šesti u godinu dana

P. N.

Screenshot S. B.

Screenshot S. B.

Naš list je prije nešto više od mjesec dana objavio dokumente koji pokazuju da postoje ozbiljne teškoće s održavanjem voznog parka gradskog javnog prijevoznika Autotroleja te upućuju na mogućnost da se radovi na održavanju obavljaju nestručno ili se pak uopće ne obavljaju,



Noćašnji požar na autobusu do kojeg je došlo u 22,20 sata kod vijadukta Svilno šesti je već slučaj samozapaljenja nekog Autotrolejevog autobusa u proteklih godinu dana – dakle, od siječnja ove godine.


U ovom slučaju uzrok je u zapaljenju električnih instalacija u autobusu. Srećom, vozilo je u trenutku kad je izbio požar nije bilo na redovitoj liniji i nije prevozilo putnike, već je bilo na probnoj vožnji pa su u njemu bili samo vozač i mehaničar.


Trenutak požara snimio je i naš čitatelj Samir Bračković uz čiju dozvolu prenosimo video snimku plamene buktinje u koju se sinoć pretvorio Autotrolejev autobus.





Naš list je prije nešto više od mjesec dana objavio dokumente koji pokazuju da postoje ozbiljne teškoće s održavanjem voznog parka gradskog javnog prijevoznika Autotroleja te upućuju na mogućnost da se radovi na održavanju obavljaju nestručno ili se pak uopće ne obavljaju, a u dokumentaciji se vode kao obavljeni.


Očito je da požari na autobusima, kvarovi i nedovoljan broj ispravnih autobusa za održavanje voznog reda na linijama javnog prometa nisu slučajnost. Potvrđuju to i neki od vozača Autotroleja, navodeći kako voze »sve i svašta«, a problem s neispravnim autobusima je sve gori.


– Putnici misle da mi ne vozimo jer ne radimo svoj posao, ali polazaka nema jer nemamo dovoljno ispravnih autobusa. Odvezemo bus na popravak, a on izađe iz radionice s istim problemima. Što mislite, zašto je autobus na Brašćinama sam krenuo. Zašto dolazi do požara na autobusima. Radimo u nemogućim uvjetima, zbog čega ljudi odlaze, a novi ne žele doći – upozoravaju vozači koji su htjeli ostati anonimni


Više o tim problemima možete pročitati OVDJE.