Formula driver

Talijanski vozači dominirali u Buzetu nakon kiše i sparine

Miroslav Krpan

Vjekoslav Čičko (AMK  Buzet) stigao je drugi na cilj/M. KRPAN

Vjekoslav Čičko (AMK Buzet) stigao je drugi na cilj/M. KRPAN

Otvorenju ovogodišnje sezone najmlađe discipline, Formule driver, na našim prostorima odazvalo se 186 sudionika

BUZET Da hrabre prati i sreća potvrdilo se u nedjeljnoj, izuzetno uspješno realiziranoj međunarodnoj automobilističkoj manifestaciji kojom je, u gradu automobilizma, Buzetu, otvorena ovogodišnja sezona najmlađe discipline na našim prostorima – Formule driver. Od 203 prijavljena, u četiri različite konkurencije, organizatoru Autoklubu Buzet Autosport, odazvalo se 186 sudionika natjecanja »Signum Max formula driver – Memorijala Mladen Žulić i Moreno Komar«, a pored hrvatskih vozača i vozačica pristigli su Talijani i Slovenci.Sa subote na nedjelju jaka višesatna kiša odradila je svoju »prvu ljetnu šihtu« i tako natjecateljski program treninga i dvije bodovne vožnje podarila sunčanim i sparnim danom. Možda je i to bio razlogom čestih kvarova, ponekog izlijetanja, srećom bez posljedica za vozače, a u konačnim rezultatima našlo se 76 sudionika HAKS Kupa i 83 u Nagradi organizatora. Da sve ne treba biti po prikazanom na službenim treninzima, ili pak prvoj od dvije bodovne vožnje, najbolji je dokaz ova utrka. Niti jedan prvoplasirani nije na kaju slavio pobjedom.

Ukupni pobjednik HAKS Kupa bio je Talijan Marco Tessari s posebno pripremljenim, zasigurno najmanjim automobilom natjecanja, »Fiat 500 Proto Suzuki«. Njegov je »papreni« izdanak dobre radionice u prvoj vožnji bio »tek« četvrti, da bi u drugoj dvije sekunde boljim vremenom ostvario i ukupnu pobjedu. No, u tome mu je pomoglo odustajanje jednog od favorita, lidera prve vožnje i izglednog pobjednika, sunarodnjaka mu Franca Gacomazzia čija je »Lancia Delta Evo Proto« već kod prve od deset »šikana« otkazala poslušnost. Iako s najboljim vremenom treninga Donald Milokanović (AKORK Skok racing 1993) prvu je vožnju »kiksao« zbog nesmotrenog nedostatka goriva u svom rezervoaru, pa je usprkos drugom vremenu druge vožnje na kraju se morao zadovoljiti tek petim mjestom ukupnog poretka.


Tessari je pobijedio zbirnim vremenom dvije vožnje 5.53,000 minuta, na stazi Most-Kozari dugoj 4.400 metara, ispred najuspješnijeg domaćeg vozača Zagrepčanina Vjekoslava Čička, člana AK Buzet Autosport, koji je u posebnoj izvedbi nabrijanog »Fiata 500« bio sporiji 2,521 sekundu. Treće mjesto postolja pripalo je još jednom Talijanu Fulviu Benazzoliju (Subaru Impreza) čiji je zaostatak bio 3,216 sekundi.


U konkurenciji vozačica pobjedom je očekivano slavila Talijanka Romina Bressan, članica AK Buzet Autosport u »Renault Clio Cupu« ispred Aleksandre Jurdane (AK RI autosport) i Marine Lisice (AMK No Traction Pula). U brojnoj juniorskoj konkurenciji 17 sudionika pobjedu je odnio Luka Fabijančić (AK Ina Delta) ispred Matije Brkljačića (No Traction Pula) i Renata Herca (AK RI autosport), dok su ekipnu pobjedu ostvarili članovi najbrojnije ekipe AK Buzet Autosport ispred pazinskog AK Istra racing teama i AKORK Skok racing 1993 (Gambetići).




U PIR – Nagradi organizatora, među dominirajućim brojem talijanskih vozača, pobjedom je slavio Enrico De Martin u prototipu »Radical SR4 Prototipo« i to nakon što je vodeći iz prve vožnje, njegov sunarodnjak Christian Da Ros u bolidu »Prototipe«, u znanom zavoju »Komuščica«, odustao u drugoj vožnji. Da Ros je u prvom nastupu odvezao i najbolje vrijeme dana 2:45,275 minuta prosjekom 98,118 km/sat.