Kylie Jenner

Najmlađa milijarderka na svijetu: Prodaje kozmetiku na Instagramu i ima slavne i seksi sestre

Portal Novilist.hr

Foto Screenshot Instagram

Foto Screenshot Instagram

Najmlađa sestra u obitelji Kardashian - Jenner, okrunila se primamljivom titulom. 



Kylie Jenner (21) je najmlađa zvijezda mega popularne obitelji Kardashian – Jenner, a od ovog je utorka i najmlađa milijarderka na svijetu. Jenner je odrasla pod budnim okom kamera koje su bilježile svakodnevni život obitelji Kardashian. Popularna TV emisija, Keeping Up With The Kardashians, lansirala je čitavu obitelj u svijet šoubiznisa. Iako je najpoznatija starleta u obitelji svakako Kim, njezina mlađa polusestra, okrunila se titulom one najbogatije, prenosi Guardian. 


Časopis Forbes, uvrstio je Jenner u svoj “devet-nula” klub bogataša. Mjesto najmlađe osobe s milijardu dolara na računu, preotela je dosadašnjem vlasniku, Marku Zuckebergu. “Nisam ništa očekivala. Nisam mogla predvidjeti budućnost. Ali, osjećaj kada te priznaju je zaista dobar. To je lijepo tapšanje po ramenu”, izjavila je Jenner u intervjuu za Forbes, kojeg prenosi Guardian. 


Bogatstvo mlade poduzetnice stiglo je iz njezine kompanije “Kylie Cosmetics“, koju je osnovala 2015. godine. Kompaniju namijenjenu prodaji kozmetičkih proizvoda, vodi uz pomoć majke Kris, ali je sama potpuni vlasnik brenda. Prema procjenama Forbesa, njezina je kompanija ostvarila prihod od 360 milijuna dolara prošle godine. Gotovo sva prodaja kozmetičkih proizvoda, odvija se direktno putem društvenih mreža koje vodi Kylie. Na Instagramu ima 128 milijuna pratitelja, a na Twitteru je “prati” njih 26.7 milijuna, što čini odličnu bazu vjernih kupaca. 





Njezin utjecaj na društvenim mrežama, jasno se vidi iz primjera s dionicama Snapchata. Kad je Kylie na Twitteru objavila da joj je “dosta Snapchata”, tržišna vrijednost dionica popularne aplikacije, automatski je pala za milijardu dolara, doznaje Guardian. Kylie često koristi trik da je zaliha nekih od njezinih kozmetičkih proizvoda pri kraju ili da je ograničena. Kad je objavila da se njezin komplet za šminkanje usnica napravio u limitiranom izdanju, paket se prodao u roku manjem od minute, zbog čega se čitava stranica “srušila”. 


“Kylie Cosmetics” broji tek sedam stalno zaposlenih radnika. Proizvode izrađuje privatna kompanija Seed Beauty. Ista kompanija dostavlja i proizvode za KKW Beauty, što je brend njezine polusestre, Kim Kardashian. Sistem prodaje i narudžbe proizvoda, odvija se preko kanadske “online” platforme, Shopify. Kylie se ne mora previše brinuti niti oko poslovnog financiranja, jer za to ima zaposlen tzv. “dnevni menadžment”, koji čini 12 zaposlenih, prenosi Guardian. 


Kylie se na početku karijere dugo bavila razmišljanjem oko toga čime se želi baviti. Počela se baviti modeliranjem za brendove poput Topshopa. Zatim se okrenula djelu vlastitog tijela o kojem se u to vrijeme najviše pričalo – njezinim usnicama. Zaštitila je frazu “Kylie Lip Kits.. for the perfect pout”, a zatim je dvije godine kasnije uložila 250 tisuća dolara, te lansirala kozmetičku liniju u svijet.