Spektakularna revija

Uzbudljivi modni rođendan: Slavljeničko izdanje jedinstvenog projekta Toyota Fashion Weeka

Ivana Kocijan

Toyota Fashion Week Zagreb otvoren je spektakularnom revijom modne kuće XD Xenia design

Toyota Fashion Week Zagreb, jedinstveni projekt nastao prošlogodišnjim spajanjem Cro a portera te Fashion Weeka Zagreb koji ove sezone slave 15. rođendan, ovog je tjedna doživio slavljeničko izdanje. U zagrebačkom Centru Kaptol otvoren je spektakularnom revijom modne kuće XD Xenia design, doajenke hrvatske mode i naše najuspješnije modne dizajnerice Ksenije Vrbanić.

Nakon što je predstavljena u mnogim svjetskim modnim prijestolnicama, kolekcija za jesen/zimu 2017. predstavljena je i na domaćem terenu. Bogata i cjelovita kolekcija sastavljena od više od 200 komada, namijenjena prije svega izuzetno zahtjevnim stranim tržištima, pokriva sve aspekte odijevanja od sjajnih kaputa, haljina do hlača i prsluka, sve potpisano prepoznatljivim rukopisom dekonstrukcije i lagane, nenametljive te nosive avangarde. Ksenija Vrbanić uskoro planira i pohod na Tjedan mode u Londonu, dokazujući kako domaći modni proizvod može držati korak sa svjetskim modnim brandovima.


RIJEČKA MODNA BAJKA


Dizajnerica rodom iz Rijeke Mandali Mendrilla njeguje eteričan modni rukopis koji ne poznaje modne diktate i pravila i koji ju je odveo u Belgiju u kojoj egzistira njena modna bajka namijenjena svima koji vlastiti modni identitet traže van standardnih okvira likovnosti i modne uniformiranosti. Na trenutke nalik na bolivudski spektakl, kolekcija Mandali Mendrille zagrebačkoj je publici pružila kratak uvid o neke druge realnosti, lišene problematike domaćeg društva. Pozitivna energija i pristup svakom aspektu stvaranja i prikazivanja kolekcije, light su motiv ove osebujne dizajnerice.


Cadieux, još jedan u nizu domaćih brendova koji je svoju poslovnu realizaciju vrlo brzo ostvario van granica Hrvatske, predstavio se kolekcijom koju karakterizira klasična elegancija s pomakom, posebice pri izboru materijala i igri s krojem čime je stvoren novi potpis koji se sviđa ženama širom svijeta. Večer je dodatno uljepšala izložba »Il giardino« fotografkinje Ksenije Španec.

PREMIJERA BRENDA TARA


Drugu večer Toyota Fashion Weeka Zagreb program je otvorio poznati zagrebački brand Stolnik koji je za ovu sezonu pripremio kolekciju inspiriranu putovanjima i utjecajem različitih etnoelemenata na klasično žensko odijevanje. Kolekcija dizajnerice Lidije Skočibušić podijeljena je u tri dijela, započevši od bijele i boje slonovače, preko crne s dodacima bijele te geometrijskih oblika dok je finale obojan u rapsodiju boja.




Iako je na tržištu prisutan već nekoliko godina, brend Tara ovog se tjedna prvi put predstavio domaćoj publici na pisti jednog velikog modnog događanja. Kreiran da zadovolji ukus šireg kruga publike, prvenstveno aktivne poslovne žene, brend Tara predstavio je više od 150 komada iz kolekcije za jesen/zimu 2017./2018. koja se temelji na kvalitetnom klasičnom dizajnu, odabiru ugodnih, prirodnih i tonski usklađenih materijala. Styling je upotpunjen nakitom T.J.Jewlery te šeširima Škrgatić.


NEVINOST I INFANTILNOST


Brend [an-estetik] dizajnera Marka Plukavca u trećoj je kolekciji uspio zadržati notu uzbudljivosti i inovacije, poigravši se temom sporta. Linija podjele na mušku i žensku modu pritom je vrlo tanka, gotovo nezamjetna, ali ne negira seksualnost, već više apostofira nevinost i infantilnost.


Za uzbudljivi modni nastavak u četvrtak su bili zaduženi brendovi Larie by Marina Lacković Matić powered by Keune, Hope by Irena Berišić Turk, Jet Lag i Atelier Terra Urbana iz Ljubljane, dok su jučer na rasporedu bili Twins by Begović&Štimac, Loré, Nebo i Milica Opačić iz Beograda.